امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: مردم نشان دادند در برابر سختی هایی که شاید اگر هر جای دیگری ایجاد می شد موجب فروپاشی اجتماعی و حاشیه های زیادی می شد، مقاومت می کنند.

 

 به گزارش حبیب خبر، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در گفت و گو با ایسنا، با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه اعتقادات دینی، رهبری امام (ره)، وحدت عمومی و ملی و حضور آحاد ملت ایران آغاز و به پیروزی رسید.

 

 وی افزود: چهل و سه سال است که این انقلاب در برابر همه مشکلات و سختی ها ایستادگی کرده است.

 

 مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: باورها و اعتقادات دینی، رهبری توانا و بزرگی که حرکت را به درستی مدیریت کرد و شرکت و حضور همه مردم نیز ارکان شکل دهنده انقلاب اسلامی هستند.

 

شفیعی بیان کرد: مردم نشان دادند در برابر سختی هایی که شاید اگر هر جای دیگری ایجاد می شد موجب فروپاشی اجتماعی و حاشیه های زیادی می شد، مقاومت می کنند.

 

وی ادامه داد: دیدیم در جنگ تحمیلی اگر ایستادگی ملت ایران نبود کار به نتیجه منتهی نمی شد و ملت به پیروزی نمی رسید.

 

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: بیش از چهار دهه تحریم های ظالمانه نسبت به ملت اعمال می شود که با ایستادگی و مقاومت ملت، کارها را جلو می برد.

 

شفیعی بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز تمام جهات آرمان های بلند انقلاب اسلامی به تحقق نپیوسته، همچنان حضور و مشارکت مردم ضروری است که امیدواریم با وحدت و یکپارچگی به دستاوردهای مدنظر انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام (ره) دست یابیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید