امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان آمادگی حوزه مسوولیت خود را برای همکاری حقوقی با شرکت ملی حفاری ایران و نیز حفظ و صیانت از حقوق بیت المال و مبارزه با فساد در حوزه های مختلف اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، در جلسه مشترکی که روز سه شنبه ۱۹ بهمن و همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد، سرهنگ تمیمی اصل مسوول سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان در سخنانی ضمن بیان ظرفیت های موجود در بسیج حقوقدانان، آمادگی بسیج را برای حفظ و صیانت از حقوق بیت المال و مبارزه با فساد در حوزه های مختلف اعلام کرد.

در این جلسه- که به دعوت مدیر عامل ملی حفاری تشکیل شد- دکتر گلپایگانی، با استقبال از رویکرد بسیج حقوق دانان خوزستان در ورود به پرونده های قضایی خاص و اشاره به اهمیت رعایت ضوابط و مقررات در رضایتمندی کارکنان و نیز تلاش هایی که در دوران مدیریت ایشان برای قانون مندی در سازمان  صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد: به پشتوانه حمایت جامعه حقوقی بسیج، گام های موثری در مقابله با فساد و جلوگیری از زیاده خواهی برخی عناصر سودجو- که به دنبال چپاول بیت المال هستند- برداشته شود.

در پایان مقرر شد: به منظور همکاری مستمر و متقابل، تفاهم نامه ای میان سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران منعقد شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید