امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: جشنواره «رسام» محفل هنرمندان استکبارستیز جهان خواهد بود؛ به‌شرطی که همه کمک کنیم تا کیفیت و کمیّت این رخداد به بهترین شکل ممکن به افکار عمومی و در سطحی گسترده منتشر شود.

 

به گزارش حبیب خبر، سردار "عبدالرضا مرادحاجتی" در نشست خبری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» با تشریح برنامه‌های جشنواره و اقدامات لازم برای میزبانی اهواز از این رخداد بین‌المللی، اظهار کرد: رسانه‌ها باید هوشیار باشند و تلاش کنند که این همه اخبار منفی از استان منتشر نشود؛ در حالی که ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بزرگی در خوزستان وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود.

 

وی در این نشست- که "افشار پرویزی بابادی" مدیر خانه مطبوعات خوزستان و دیگر نمایندگان رسانه‌های استانی و ملی، در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان حضور داشتند- جشنواره را یک نهال رو به رشد دانست و افزود: جشنواره رسام به یک درخت تنومند و پرثمر تبدیل می‌شود که همه از برگ و ساقه و محصول شیرین و مفید آن بهره خواهند برد و رسانه‌ها به‌عنوان باغبان این نهالستان باید در رشد و تکامل این نهال قلم بزنند و قدم بردارند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به اهمیت و جایگاه ارزنده این استان در رخداد‌های ملی اشاره کرد و گفت: قابلیت و ظرفیت فرهنگی و هنری پایتخت دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ اما این قابلیت باید با انجام رخداد‌های مهمی همچون جشنواره «رسام» محقق شود و جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای خوزستان از این بستر‌ها نهایت بهره را ببرند.

 

وی با اعلام حضور آثار متعدد از ۷۴ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»، متذکر شد: این جشنواره ویترین فعالیت‌های فرهنگی و هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و نیاز است که دبیرخانه آن با قدرت هر چه تمام‌تر در خوزستان به فعالیت خود ادامه دهد.

 

سردار مرادحاجتی از حضور و اعلام آمادگی رسانه‌های خوزستان برای پوشش حداکثری آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» تقدیر و خاطرنشان کرد: این جشنواره محفل هنرمندان استکبارستیز جهان خواهد بود؛ به‌شرطی که همه کمک کنیم تا کیفیت و کمیّت این رخداد به بهترین شکل ممکن به افکار عمومی و در سطحی گسترده منتشر شود.

 

آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» ۲۹ دی در سالن همایش‌های بین‌المللی گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان واقع در اهواز، با حضور داوران، برگزیدگان و مدعوین لشکری و کشوری و همچنین چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان و کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید