امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

جزئیات فعالیت سامانه بارشی جدید در خوزستان

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از روز پنجشنبه خبر داد.

 

به گزارش حبیب خبر، محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، جو خوزستان تا اواخر روز چهارشنبه پایدار است. در این مدت پدیده غالب در بیشتر نقاط به ویژه نیمه جنوبی و مرکز استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

 

وی افزود: از اواسط پنجشنبه سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود. فعالیت این سامانه ابتدا به صورت ابرناکی خواهد بود. از اواسط جمعه دامنه فعالیت این سیستم بارشی گسترده‌تر می‌شود و کل استان را در بر می‌گیرد.

 

سبزه‌زاری بیان کرد: برای این سامانه از اواسط روز جمعه تا اواسط هفته آینده در بیشتر نقاط استان وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۲۵.۶ و ایذه با  ۰.۸ درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند.

در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۶ و ۲۴.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

حبیب خبر: امیدواریم این پیش بینی درست و حسابی از آب دربیاید و در خوزستان و دیگر نقاط کشور باران خوبی ببارد که مردم حظ وافر ببرند.

حتا اگر شده به خاطر تصمیمی که کبری در کتاب کلاس سوم دبستان گرفته بود اما هر سال باز آش و کاسه برقرار بود! امیدوارم لااقل این بار این بار دفترش خیس نشود! 

کجایی باران؟ دقیقن کجایی که وقتی به آسمان ما می رسی راهت را می گیری و می روی! بگو دست آمریکای زیر برجام زده در کار است؟

لااقل شما ببارید ابرهای سرگردان! یا بگویید: کجایید که "محسن چاووشی" منتظر تان است...!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید