امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیکر پزشک مدافع سلامت در اهواز تشییع شد

 

 پیکر دکتر "مژگان فرخ پی" پزشک مدافع سلامت بیمارستان آریا اهواز روز یکشنبه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حضور خانواده و همکاران وی تشییع و به خاک سپرده شد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، آیین تشییع و وداع با پیکر این بانوی پزشک مدافع سلامت از محل بیمارستان آریا اهواز آغاز و پس از برگزاری مراسمی باشکوه، با بدرقه مردم، مسوولان و کادر درمان این بیمارستان در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

 

دکتر مژگان فرخ پی متخصص بیهوشی بیمارستان آریا که به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کرد خود نیز به دلیل ابتلا به کرونا پس از ۸۲ روز بستری روز گذشته دار فانی را وداع گفت. 

 

 رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این آیین ضمن تسلیت به خانواده دکتر فرخ پی و کادر بهداشت و درمان خوزستان گفت: امروز یکی از همکاران خوب کادر بهداشت و درمان استان شاغل در بیمارستان آریا را از دست دادیم.

این بانوی پزشک بیش از ۸۰ روز به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، همکاران تمام تلاش خود را برای بهبود وی انجام دادند اما تقدیر اینگونه بود که از میان ما برود.

 

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: در زمانی که بسیاری از مردم حتی از حضور بر بالین پدر و مادر خود به دلیل کرونا ترس داشتند مدافعان سلامت جانانه در صحنه ایستادند و به مردم و بیماران خدمت کردند. 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روزهای سختی را در این دو سال گذراندیم به گونه ای که در پیک بیماری تا روزی ۶۰۰ بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری شدند اما با این وجود کادر بهداشت و درمان و دیگر آحاد جامعه همه دست به دست هم داده و از سلامت مردم دفاع کردند.

 

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این آیین با تسلیت شهادت این بانوی پزشک مدافع سلامت گفت: کادر بهداشت و درمان خوزستان نقش بسیار مهمی در کنترل بیماری ایفا کردند که جای تقدیر دارد.

 

سردار عبدالرضا حاجتی افزود: پرستاران در زمان شیوع کرونا همچون دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند و تمام قد در مقابل ویروس کرونا ایستادند تا سلامتی مردم حفظ شود.

 

مدیرعامل بیمارستان آریا نیز گفت: این بانوی پزشک در تمام دوران شیوع کرونا در کنار بیماران و مردم برای مبارزه با بیماری کرونا حضور داشت.

 

دکتر عبدالناصر میرشکاک افزود: وی یکی از پزشکان شایسته ای بود که با اعتقادی راسخ با از خودگذشتگی برای حفظ جان مردم و بهبودی بیماران نهایت تلاش خود را کرد و در اجرای وظایف و رسالت کاری خود در سخت ترین شرایط ممکن همواره برای خدمت به مردم حاضر بود.

 

رییس نظام پزشکی اهواز نیز ضمن تسلیت به خانوداه فرخ پی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون همه کادر درمان اعم از پزشک ، پرستار و عوامل خدمت رسان برای مقابله با کرونا پای کار بوده و هیچ گاه در این عرصه کوتاهی نکرده اند.

 

دکتر علی جواهرفروش زاده افزود: کادر درمان با ایثار و فداکاری، خود را وقف سلامت مردم کرده اند که این از افتخارات مدافعان سلامت است.

او از مردم خوزستان خواست اکنون که آمار بیماران کرونایی و تعداد بستری در بیمارستان‌های استان کاهش چشمگیری داشته نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

 

در این آیین پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان آریا اهواز با نثار شاخه گل، پیکر مرحومه مژگان فرخ پی را تا محل خاکسپاری تشییع کردند.

 

پیش از این و در شهریورماه "منصور کریمی بابااحمدی" پزشک مدافع سلامت خوزستانی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

 

 اکنون تمام شهرستان های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

 

تاکنون پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

 

پیکر پزشک مدافع سلامت در اهواز تشییع شد

 

پیکر پزشک مدافع سلامت در اهواز تشییع شد

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید