معاون فرماندار اهواز:

بدون کارت واکسیناسیون، خدمتی ارایه نمی‌شود

بدون کارت واکسیناسیون، خدمتی ارائه نمی‌شود

 

 سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اهواز با اشاره به پوشش ۵۰ درصدی واکسیناسیون، گفت: همه کارهای مورد نیاز برای افزایش پوشش واکسیناسیون انجام شده و به کسانی که کارت واکسیناسیون ندارند، خدمتی ارایه نمی‌شود.

 

الیاس نیسی در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل کرونا شهرستان اهواز که امروز (۲۷ مهرماه) در فرمانداری اهواز برگزار شد، با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر اماکن مختلف، اظهار کرد: تیم‌های متشکل از بهداشت، جامعه پزشکی و دیگر ارگان‌های ذی‌ربط تشکیل شده‌اند که باید با استفاده از این ظرفیت، بازدیدهای بهداشتی از اماکن تشدید شوند.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، وی افزود: در هفته گذشته چند بانک در اهواز با دستور مقام قضایی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

 

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اهواز بیان کرد: نباید به دلیل وضعیت آبی همه‌گیری بیماری، موضوع کرونا و اقدامات و بازدیدهای بهداشتی فراموش شود و در شرایط قرمز تازه به فکر این کارها بیفتیم.

 

نیسی افزود: باشگاه‌های ورزشی در حال فعالیت هستند و این در حالی است که این اماکن حتی در شرایط قرمز نیز عادی‌انگاری داشتند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب نبوده است.

 

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه واکسیناسیون روستایی گفت: فرمانداری به بخشداران سه بخش اهواز در خصوص واکسیناسیون روستاییان دستور داده است. به شوراها و دهیارارن نیز در خصوص آموزش، ترغیب و همکاری برای واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اختیار تام داده‌ایم.

 

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اهواز با اشاره به پوشش ۵۰ درصدی واکسیناسیون، گفت: همه کارهای مورد نیاز در افزایش پوشش واکسیناسیون انجام شده  و به کسانی که کارت واکسیناسیون ندارند، خدمتی ارایه نمی‌شود.

 

نیسی تصریح کرد: با این وجود در برخی جاها دست‌مان بسته است و با اعتقاد مردم مواجه می‌شویم؛ به طور مثال یک تحصیلکرده دکتری حقوق به واکسیناسیون معتقد نیست که جای تاسف دارد.

 

وی با تاکید بر حمایت از طرح شهید سلیمانی، افزود: اقداماتی که توسط شرکت‌های مختلف در این راستا انجام می‌شود، روزانه گزارش شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید