اعضای شورای شهر اهواز خواستار شدند:

ساخت دروازه قرآن از سمت منطقه عین دو

کاظمی / خطوط نفت و گاز باعث تجزیه شهرهای خوزستان به قطعاتی جدا از هم شده است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز یکی از خواسته های اعضای شورای را ساخت دروازه قرآن از سمت منطقه عین دو دانست.

 سیدمحسن موسوی زاده روز سه شنبه در نود و دومین نشست علنی شورای شهر اهواز در سرسرای اجتماعات این شورا، فروش دام زنده را در سطح شهر زیبنده ندانست و گفت: دستگاه های متولی باید مکان مناسبی را برای فروش دام زنده در شهر مشخص کنند.

وی ادامه داد: شهر اهواز با کمبود فضای سبز روبه رو است و در برخی مناطق یا فضای سبزی وجود ندارد و یا بر اثر نبود مراقبت از بین رفته است.

وی حذف علایم هشدار دهنده در سطح شهر اهواز را ضعف معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز دانست و گفت: در برخی از خیابان های شهر اهواز هیچ خط کشی برای تردد عابر پیاده وجود ندارد.

موسوی زاده با انتقاد از آنچه که وجود معضلات شهری در اهواز بیان کرد افزود: آسفالت خیابان ها در شهر نامناسب است و با شروع بارش باران شرایط بدتر می شود.

 

لزوم خدمات رسانی به کوی مشعلی

وی درباره خدمات رسانی به ساکنان کوی مشعلی گفت: سرانجام پس از کشمکش ها محدوده میان شهرستان کارون و اهواز مشخص شده و باید شهرداری اهواز به وضعیت ساکنان کوی مشعلی رسیدگی کند.

این عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از وضعیت بد بازار جمعه اهواز خاطر نشان کرد: بازار جمعه اهواز محل مناسبی ندارد و همیشه در آن محل شاهد ترافیک هستیم.

وی همچنین از نیروی انتظامی خواستار مقابله با عرضه کنندگان قلیان در سطح پارک ها شد و گفت: عرضه قلیان در سطح شهر و پارک ها باید حذف شود تا خانواده ها امکان تفریح داشته باشند.

موسوی زاده درباره وضعیت اتوبوسرانی شهر اهواز نیز بیان کرد: اتوبوس های خراب پارک شده در توقف گاه سازمان اتوبوسرانی باید تعمیر و وارد ناوگان شود.

وی خواستار کار جهادی مسوولان شهرداری اهواز شد و افزود: انتظار می رود مسوولان و مدیران مناطق شهرداری برای رفع محرومیت کار جهادی را در پیش گیرند؛ اگر فردی مسوولیتی را قبول می کند باید با جان و دل در این راه تلاش کند.

این عضو شورای شهر اهواز ضمن پیشنهاد ساخت دروازه قرآن در اهواز گفت: یکی از خواسته های اعضای شورای شهر اهواز ساخت دروازه قرآن از سمت منطقه عین۲ است.

وی در ادامه درباره پروژه های نیمه تمام شهر اهواز بیان کرد: زیر گذر پردیس، پل دغاغله، زردشت، پل ولایت و مسیر ارتباطی آن به کمربندی فرودگاه و روزگذر خیابان امام خمینی(ره) شرقی از جمله پروژه های نیمه تمام شهر هستند.

تفریغ بودجه سال ۹۶ عمران شهری و سازمان پارک ها و فضای سبز اهواز، و بررسی بودجه سال ۹۸ سازمان بهسازی و نوسازی اهواز از جمله دستورکارهای نود و دومین نشست علنی شورای شهر اهواز بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید