امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

تقدیر از نوجوان فداکار ایذه‌ای در یازدهمین آیین تندیس فداکاری

 

دبیر یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران از تقدیر نمادین «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای در یازدهمین آیین تندیس فداکاری خبر داد و گفت: این اقدام با هدف ارج نهادن به روحیه فداکاری و نوع‌دوستی این نوجوان ایذه‌ای انجام می‌شود.

 

به گزارش حبیب خبر، جمال رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: با هدف ارج نهادن به این اقدام ارزشمند و زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه در یازدهمین دوره رویداد فرهنگی تندیس ملی فداکاری از این نوجوان فداکار ایذه‌ای تقدیر می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی شناسایی نمونه‌های بارز فداکاری در اقصی نقاط کشور و حتی جهان و تقدیر از آن‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ و روحیه ارزشمند فداکاری در جامعه دانشجویی و عمومی  است.

 

وی با آرزوی شفا و بهبودی برای این نوجوان فداکارگفت: دبیرخانه آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان کشور در طول سال با رصد حوادث مختلف درکشور اشخاص و جوانان فداکار را شناسایی کرده و از آنان در این آیین ملی تجلیل به عمل می‌آورد.

 

براساس این گزارش، چندی پیش در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه دو خانم میان‌سال و مسن در منزل مسکونی خود گرفتار آتش‌سوزی شدند، علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای تا پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و آتش‌نشانی به محل با تلاش فراوان کوشید تا دو نفر نیازمند را نجات دهد. در این مسیر امدادرسانی این نوجوان فداکار دچار سوختگی شدید بیش از ۹۰ درصد شده است و هم‌اکنون برای طی مراحل درمان و دریافت مراقبت در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید