امروز:
سه شنبه - 29 اسفند - 1402
ساعت :

تامین مالی، عمده‌ترین مشکل واحدهای تولیدی خوزستان

 

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان گفت: عمده مشکل واحدهای تولیدی استان، تامین مالی از طریق سیستم بانکی است که امیدواریم با همکاری بانک‌ها شاهد حل این مشکل باشیم.

 

حمزه خسروانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز، ۳۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز جلسه ستاد برای مشکلات پنج واحد تولیدی در حوزه بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی و تسهیلات بانکی برگزار شد که با اجماع نظر اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان، راهکارهایی برای حل و فصل مشکلات این واحدها ارائه شد.

 

به گزارش ایسنا، وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان به دنبال بازگشت به تولید واحدهای غیرفعال، تامین سرمایه در گردش و همچنین حفظ اشتغال موجود در واحدهای تولیدی استان است.

 

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان در خصوص عملکرد بانک‌های استان در عمل به مصوبات ستاد تسهیل استان گفت: عملکرد بانک‌ها در اجرای مصوبات ستاد تسهیل استان قابل قبول است زیرا بیش از ۸۰ درصد از مصوبات ستاد تسهیل خوزستان توسط بانک‌های استان اجرایی شده است.

 

خسروانی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی که مسئول اخذ کسورات ممتازه هستند، در اخذ این کسورات همکاری لازم با تولیدکنندگان را داشته باشند و از ابزارهای قانونی در بحث امهال، تقسیط، تخفیف و...، برای حل مشکل تولیدکنندگان استان استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: عمده مشکل واحدهای تولیدی استان، تامین مالی از طریق سیستم بانکی است که امیدواریم با همکاری بانک‌ها شاهد حل این مشکلات باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید