سردار مرادحاجتی:

۴۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خوزستان اجرا می شود

اصحاب رسانه سفیران فرهنگی حوزه دفاع مقدس اند/ اجرای 4700 برنامه در هفته دفاع مقدس خوزستان
 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، گفت: برای هفته دفاع مقدس چهار هزار و ۷۰۰ برنامه تدارک دیده شده است.
 

 به گزارش حبیب خبر، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در نشستی به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مفدس گفت: با توجه به نقش رسانه‌ها در انعکاس ارزش‌های دفاع مقدس، اصحاب رسانه را سفیران فرهنگی حوزه دفاع مقدس ذانست و افزود: باید از ظرفیت فرهنگی خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس و سرزمین حماسه استفاده کنیم.

 

 او گفت: امسال هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» آغاز می‌شود.  ۲۹ ستاد دفاع مقدس در ۲۹ شهرستان خوزستان با مسؤولیت فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه فعال شده و در این زمینه همه برنامه‌های اجرایی نیز توسط استاندار خوزستان به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: امسال برای هفته دفاع مقدس چهار هزار و ۷۰۰ برنامه توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تدارک دیده شده است که از این تعداد دو هزار و ۷۰۰ برنامه در حوزه فضای مجازی اجرایی می‌شود.

 

دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان از ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد. تجلیل از ۲۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس، جانبازان،خانوده‌های شهدا، مدافعان سلامت، خبرنگاران، تجلیل از نام‌آوران پل بعثت، تقدیر از ۴۱ نویسنده برتر دفاع مقدس و  ۶۰ تن از استادان دانشگاه، رونمایی از تندیس شهید سبحانی و افتتاح مزار شهید «علی هاشمی» از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان است.

 

وی با اشاره به این که امسال به دنبال تولید کتاب صوتی از دفاع مقدس هستیم افزود: بیش از سه هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در خوزستان ثبت شده است که گنجینه بسیار خوبی از دفاع مقدس است.
 
مرادحاجتی با اشاره به حضور و نقش پررنگ زنان در دوران دفاع مقدس عنوان داشت: همایش و تجلیل از زنان که نقش اصلی در دفاع مقدس داشتند و همچنین افتتاح نمایشگاه «زن در رختشوی خانه» از برنامه‌های بسیار مهم تدارک دیده شده برای هفته دفاع مقدس در خوزستان و در حوزه زنان است.
 
یکی از خیابان‌های اهواز نیز برای نخستین بار به نام یکی از زنان شهید نامگذاری می‌شود. هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم این مهم هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید