بیانیه پیشکسوتان ورزش خوزستان درباره حضور درانتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰

جمعه با شور و شوق می آییم و رای می دهیم

 

اهواز- حبیب خبر/ سید مهدی ابوس: اهمیت انتخابات پیش رو و مشارکت حداکثری و پرشور در آن، پاسخی به ندای مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای و لبیک گویی به مقام شامخ شهدا و ادای رسالت تاریخی در روند تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 چرا که هر برگ رای و حضور آگاهانه، همراه با بصیرت در پای صندوق های رای، خنثی کننده توطئه های دشمن و تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

 دشمن قسم خورده که چشم دیدن اقتدار و موفقیت های بی نظیر ایران اسلامی را در جهان و منطقه نداشته و نخواهد داشت سخت در تلاش  دلسرد کردن همگان از حضور و شرکت در انتخابات ۲۸خرداد است.

در این میان قلم ورزش به همراه پیشکسوتان ورزش خوزستان، همگام با ورزشکاران، قهرمانان، هواداران ورزش و همدل با مردم شهید داده و همیشه حامی ولایت و انقلاب اسلامی درخوزستان- همان سرزمین طلای سرخ شهادت که بارها نه تنها فقط در انتخابات، بلکه در سایر مسایل،  بصیرت و حمایت خود را نمایان کرده است- این بار هم به عنوان خط شکن و حامی انقلاب اسلامی ایران در روز جمعه ۲۸خرداد با حضور پرشور و حماسی خود، ضمن شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، به نحوه شایسته و پرتلاش مشوق حضور همه جانبه سایر قشرهای جامعه  برای خلق  یک حماسه تاثیر گذار در انتخابات ۱۴۰۰ خواهند شد.

قلم ورزش و پیشکسوتان ورزش امیدوار هستند بعد از انتخاب اصلح و تشکیل دولت سیزدهم و شورای شهر ششم، شاهد اصلاح ساختاری ورزش کلان کشور باشند. ان شاالله

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید