امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

آبفا روستایی خوزستان برای آبرسانی به زایران اربعین حسینی (ع) آمادگی خود را اعلام کرد.
 
به گزارش حبیب نیوز، در نخستین نشست ستاد اربعین حسینی (ع) صنعت آب و فاضلاب خوزستان- که با حضور مدیران صنعت آب و فاضلاب خوزستان در محل شرکت آبفا روستایی خوزستان برگزار شد- فرمانده قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آبفا کشور، گفت: در اجرای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک بخش از آن مباحث فرهنگی است، عرصه عاشورا، محرم و صفر فرصتی مغتنم است تا در اعتلای هرچه بیشتر اسلام و مسلمین تلاش کنیم.
 
"منصور شوندی" افزود: در این بین اربعین حسینی (ع) و خدمت به زوار عتبات عالیات نقطه عطفی برای خدمتگزاران به مردم است چراکه بازتاب جهانی آن می تواند در تقابل کلیه هجمه های فرهنگی که نسبت به ایران اسلامی وجود دارد را خنثی نماید.
 
در ادامه این نشست جانشین ستاد عتبات عالیات اربعین حسینی (ع) صنعت آب و فاضلاب در مرز چزابه خوزستان با اشاره به آمادگی برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) گفت: صنعت آب استان آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی را دارد و تمهیدات لازم برای این رویداد جهانی اندیشیده شده است.
 
عادل حرباوی ادامه داد: آبفا روستایی خوزستان در کنار شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز و خوزستان و سایر استان های معین دوشادوش یکدیگر سعی در ارایه بهترین خدمات به زوار خواهند داشت.
 
او با اشاره به استفاده از تجربیات سال های گذشته در آبرسانی به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته تعداد زوار افزایش خواهد داشت و با توجه به اینکه دمای هوا نیز بالا است، اما مشکلی در تامین آب مواکب و زوار قطعا وجود نخواهد داشت.
 
او افزود: در حال حاضر 3 دستگاه تانکر سیار در منطقه چزابه برای ساخت و ساز مواکب تامین شده است. همچنین اکیپ های تعمیرات نیز در منطقه چزابه و شلمچه مستقر شده اند تا انشعابات تخریب شده را مجددا کارگزاری کرده و مواکب در ایام رویداد بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین هیچ گونه مشکلی در تامین آب نداشته باشند.
 
سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان یادآور شد: مخازن ذخیره آب در حال نصب و راه اندازی هستند و شبکه داخلی مواکب نیز شستشو و لایروبی می شوند.
حرباوی اظهار کرد: کلیه مواکب بین راهی در سرتاسر خوزستان تحت پوشش آبرسانی تانکرهای سیار آبفا روستایی خوزستان قرار خواهنمد گرفت.
 
او خاطرنشان ساخت: با عنایت به تلاش های شبانه روزی صنعت آب استان و با حمایت های مسوولین ذیربط در سطح کشور و با توسل به سیدالشهداء همچون سال های گذشته بهترین خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) را شاهد خواهیم بود.
 
گفتنی است: در پایان این نشست در احکامی جداگانه صادق حقیقی پور بعنوان ریاست ستاد عتبات عالیات اربعین حسینی (ع)، عادل حرباوی بعنوان جانشین ستاد عتبات عالیات در مرز چزابه و بهنام مریدی بعنوان جانشین ستاد عتبات عالیات در مرز شلمچه منصوب شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید