امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

جمال شیبه

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از وجود حدود ۲۵ هزار یتیم در استان خبر داد و گفت: تفاهم نامه ای با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی منعقد شده تا همه ایتام خوزستان حداقل یک حامی معنوی داشته باشند.

 به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، جمال شیبه در مراسم توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان که روز( ۲۲ اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در سال گذشته در خصوص رزمایش کمک های مومنانه باعث شد تا حرکت عظیمی در کشور شکل بگیرد و این حرکت اکنون بسیار وسیعتر شده است و قطعا حرکتی ماندگار و همیشگی خواهد شد.

 وی افزود: در رزمایش های کمک های مومنانه همه مجموعه هایی که در بحث محرومیت زدایی فعالیت می کنند در کنار هم قرار گرفته اند تا خدمات ماندگارتر و تاثیر گذار تر باشد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: در ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، پخت یک میلیون پرس غذای گرم و تهیه ۱۷۰ هزار بسته معیشتی هدف گزاری شده است. توزیع ۶ هزار بسته حمایتی که امروز انجام می شود نیز بخشی از این برنامه است. 

وی عنوان کرد: از ابتدای ماه رمضان تا کنون با همکاری سپاه در سطح خوزستان تقریبا حدود ۹۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار بسته معیتشی با همکاری سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در خوزستان توزیع شده است.

شبیه با بیان این که حدود ۲۵ هزار یتیم در خوزستان وجود دارد، افزود: تفاهم نامه ای با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی منعقد شده تا همه ایتام خوزستان حداقل یک حامی معنوی داشته باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید