امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان طرح شناسایی مدیران آینده را از طرح هایی دانست که جای خالی آن در نظام اداری کشور احساس می شود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب نیوز، دکتر صادق جلیلی با ابراز خرسندی از اجرای طرح شناسایی مدیران آینده گفت: این طرح بهترین فرصت برای کارکنانی است که به مرز خودباوری رسیده اند و توان و دانش خود را در صفوف مدیریتی جست و جو می کنند.

او از کارکنان جوان و با استعداد مدیریت درمان خوزستان که به خودباوری لازم رسیده اند دعوت کرد تا با شرکت در این طرح، شانس نه،  بلکه لیاقت خود را به اثبات برسانند. 

او افزود: بی شک در میان کارکنان مدیریت درمان و در بین آنانی که دانش آموخته گروه های پزشکی یا مدیریتی و غیره  هستند، نیروهایی با استعداد ذاتی مدیریتی وجود دارد که با شناسایی و پرورش آن در آینده شاهد اعتلای برنامه های سازمان و رسیدن به آرمان های آن خواهیم بود . 

مدیر درمان خوزستان گفت: بی شک در اجرای این برنامه مشارکت حداکثری مدیران فعلی می توانند نقش موثری در موفقیت این طرح داشته باشند و از مدیران فعلی انتظار می رود در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشند و کمک کنند تا کارکنان با استعداد، زیر نظر آن ها کشف و شناسایی شوند و مهم تر از همه سهم مهم خود در پرورش این استعدادها را ایفا کنند.

مدیر جوان درمان خوزستان تاکید کرد: من معتقدم داشتن استعداد ذاتی همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است، اما نمی‌توانیم تلاش مدیران جوان و تازه‌کار را- که از دانش مدیریتی در پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند- نادیده بگیریم.

او تاکید کرد:  سازمان ها همواره به افراد جدیدی در سطوح مدیریت- که دارای افکار و ایده های جدید هستند- نیاز دارند. افراد جدید می توانند تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند و تجارب قبلی خود را به تجربیات سازمان بیفزایند.

دکتر جلیلی در پایان گفت: برای رسیدن به سطوح مدیریت در بخش درمان ، با شناسایی افراد شایسته و مستعد بایستی به این نکته توجه کرد لازمه رسیدن به مدیریت های تخصصی از جمله مدیریت های درمانی طی کردن مسیرهای مدیریت پایه و پلکانی است.

گفتنی است: سامانه شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی همزمان با عید سعید غدیر خم( 29 مرداد) فعال شده و تا ۲۰ روز بعد از آن تاریخ علاقه مندان فرصت دارند با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.tamin.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید