امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

۵۹ بسته معیشتی به همراه کمک نقدی به خانواده‌های نیازمند زندانیان تحت پوشش انجمن های حمایت زندانیان اهواز و شهرستان های خوزستان توزیع شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زندان های خوزستان، در برنامه های جداگانه ای، حجت الاسلام وکیل پور مشاور فرهنگی رییس سازمان زندان ها و پژمان پروین مدیرکل زندان های خوزستان از منازل چند خانواده محروم و نیازمند مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان اهواز سرکشی کردند.

 در این بازدید ها- که با حضور حجت الاسلام هاشم نیا مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان مرکز استان انجام شد- با شنیدن مسایل و مشکلات خانواده ها، بسته های معیشتی و کمک های نقدی از سوی مدیرکل زندان ها و مشاور فرهنگی رییس سازمان زندان های کشور، به این خانواده ها اهدا شد.

 حجت الاسلام وکیل پور در حاشیه این بازدید ها گفت: از ظرفیت تشکل های مردمی و گروه های جهادی برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات خانواده های زندانیان استفاده شود. این کمک ها می تواند در محورهای مختلف جلب و هدایت شود.

 مدیرکل زندان های خوزستان نیز در سخنانی گفت: تا پیش از آغاز ماه رمضان توزیع کمک ها به خانواده های زندانیان ادامه دارد. همچنین انجمن ها تلاش کنند تا هیچ یک از فرزندان زندانیان تحت پوشش به واسطه مشکلات از تحصیل و مدرسه محروم نشوند.

در ادامه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اهواز گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از خیرین و ظرفیت‌های اجتماعی، زمینه خودکفایی خانواده های مددجویان تحت پوشش را فراهم سازیم.

حجت الاسلام هاشم نیا افزود: تا کنون بیش از ۱۵۰ خانواده تحت پوشش در قالب طرح اشتغال، به خود کفایی رسیده اند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید