۱۵۰۰ دلال جلوی محل نمایشگاه‌های خودروی اهواز معامله می‌کنند!؟

چگونه ۱۵۰۰ دلال جلوی محل نمایشگاه‌های خودروی اهواز معامله می‌کنند؟

 رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز با اشاره به انجام معاملات خودرو جلوی محل مجتمع دائمی نمایشگاه‌های خودروی اهواز گفت: معاملات انجام‌شده در بیرون از مجتمع خودرویی، کاملا غیرقانونی است و فروشنده هیچ گونه تعهدی نسبت به معامله خود ندارد و این مساله، بارها باعث ایجاد مشکلات متوالی برای خریداران شده است.

به گزارش حبیب خبر، عبدالرضا عساکره در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام معاملات غیرقانونی توسط افراد متفرقه جلوی محل دائمی نمایشگاه‌های خودروی اهواز اظهار کرد: در بلوار ورودی مجتمع نمایشگاه‌های خودروی اهواز، حد فاصل پمپ بنزین تا در ورودی سوم، حدود یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ نفر از افراد متفرقه بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای انجام معاملات خود تجمع می‌کنند و هیچ گونه نظارتی توسط سازمان‌های مربوطه بر فعالیت آن‌ها نمی‌شود.

وی گفت: حدود پنج سال است که شلوغی‌های ایجادشده توسط این افراد، تردد مراجعه‌کنندگان به مجتمع نمایشگاه‌های خودروی اهواز را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز افزود: این معاملات غیر قانونی باعث ایجاد ترافیک و راه‌بندان در ورودی‌های مجتمع می‌شود. با مراجعه به کلانتری کارون و پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز، درخواست مامور برای کنترل این وضعیت کردیم که ماهانه حدود ۶ میلیون تومان هزینه آن هم برای حضور دو ساعته ماموران در بازه زمانی ۴ تا ۶ عصر برای اتحادیه نمایشگاه‌داران اهواز هزینه در بردارد.

عساکره بیان کرد: بارها افرادی که جلوی مجتمع به صورت غیرقانونی معاملات خود را انجام می‌دادند با ماموران درگیر شدند که باعث از سرگیری مشکلات برای مجتمع می‌شد.

وی تصریح کرد: معاملات انجام‌شده در بیرون از مجتمع خودرویی، کاملا غیرقانونی است و فروشنده هیچ گونه تعهدی نسبت به معامله خود ندارد و این مساله، بارها باعث ایجاد مشکلات متوالی برای خریداران شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز گفت: خریداران خودرو در این معاملات در صورت بروز مشکل به دلیل نداشتن جواز کسب و محلی ثابت از سوی فروشنده، چاره‌ای جز شکایت در شورای حل اختلاف ندارند و در این خصوص، کاری از دست اتحادیه نمایشگاه‌داران برای آن‌ها برنمی‌آید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید