امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

جلسه آموزشی توجیهی کنترل کیفیت کالا با حضور معاونت منابع انسانی و پشتیبانی و مسوولان کنترل کیفیت کالا در ادارات شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیل حبیب نیوز، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت گفت: کیفیت کلیه خریدهای شرکت باید به صورت جدی و مستمر مورد بررسی، آزمایش و نمونه گیری قرار گیرد.

حسین غلامی ادامه داد: هرگونه ایراد و ضعف در انجام پروژه های آبرسانی روستایی بر عهده واحدهای کنترل کیفیت است، چراکه نظارت بر خرید لوله و اتصالات در پروژه بر عهده پیمانکاران است، اما نظارت بر خریدها و کنترل کیفیت آنها برعهده مسوولان کنترل کیفی است.

وی افزود: مسوولان کنترل کیفیت موظف به بررسی کیفیت کلیه اجناس و کالاهای هستند و می بایست گزارش این نظارت ها به اداره کنترل کیفی ارسال شود.

غلامی با اشاره به اینکه سیاست شرکت آبفا روستایی خوزستان صرفه جویی و کاهش هزینه هاست،گفت: رعایت کیفیت کالا و اجناس منجر به کاهش هزینه ها خواهد شد چراکه لوله و اتصالات با کیفیت از عمر طولانی تری برخوردارند و تا چند سال نیاز به تعمیرات و هزینه نخواهند داشت.

معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت آبفا روستایی خوزستان اظهار کرد: دوره های آموزشی برای مسوولان کنترل کیفیت شهرستان ها برنامه ریزی شده و در قالب چند گروه در این دوره های آموزشی حضور خواهند یافت.

در ادامه این نشست رئیس اداره تحقیقات، بهره وری و تحول اداری شرکت آبفا روستایی خوزستان گفت: مسوولان کنترل کیفیت در شهرستان ها باید آمار دقیق از پروژه ها داشته باشند و از زمان ورود لوله و اتصالات بخوبی مطلع باشند.

پژمان کوراوند گفت: هماهنگی بین بخشی در ادارات می تواند کمک شایانی کند تا کلیه اجناس و کالاهای خریداری شده مورد نظارت و تایید قرار گیرند.

وی افزود: کلیه اجناس می بایست پس از آزمایش، نمونه برداری و تکمیل فرم های گزارش تایید خریداری و در پروژه های آبرسانی کارگزاری شوند، که این مهم بر عهده مسوولین کنترل کیفی شهرستان ها است.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید