امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

اندیکا با کم آبی مواجه است/ مردم نباید از نعمت آب محروم شوند

 نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا گفت: شهرداری اندیکا بدهی بسیاری دارد و حتی ۲۰ ماه حقوق و مطالبات کارکنان خود را پرداخت نکرده است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا ورناصری در جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان اندیکا، اظهار کرد: در شهرستان اندیکا با تنش آبی مواجه هستیم و مسوولان آب و برق باید به داد مردم برسند.

وی افزود: در یک سال اخیر بیش از پنج جلسه با آب و برق و دیگر مسوولان برای حل مشکلات اندیکا برگزار شد ولی این درست نیست که شاهد حل نشدن مشکلات و تکرار جلسات باشیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا عنوان کرد: در خصوص مشکل آب‌رسانی حتی بخش مرکزی شهرستان اندیکا نیز با مشکل مواجه شده است و درست نیست مردم فقط به خاطر چند هزار متر لوله از این نعمت بهره‌مند نباشند.

ورناصری با اشاره به اینکه برخی مسوولان در پاس‌کاری کردن مردم حرفه‌ای شدند و این علت اصلی حل نشدن مشکلات است، اضافه کرد: مردم شهرستان اندیکا بیشتر از همه فرماندار و نماینده مجلس را می‌بینند و تقاضای حل مشکلات را دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت تلفن و آنتن دهی در شهرستان بهبود پیدا کرد، تأکید کرد: ولی هنوز کماکان در برخی نقاط نیاز به ارتقا دارند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا افزود: بیش از ۱۴ سال است که اندیکا شهرستان شده است ولی هنوز هشت اداره در شهرستان مستقر نشدند؛ حدود ۱۱ اداره سرگردان ساختمان و فضای اداری ندارند، به خصوص اداره آب که با نمایندگی مدیریت می‌شود.

ورناصری بیان کرد: شهرداری اندیکا بدهی بسیاری دارد و حتی ۲۰ ماه حقوق و مطالبات کارکنان خود را پرداخت نکرده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید