امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

در آیین قدردانی از برگزیدگان و عوامل اجرایی نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال خوزستان، اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان غرفه ممتاز و ویژه این نمایشگاه شناخته شد.

 

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب نیوز، تجلیل از برگزیدگان و عوامل اجرایی نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال خوزستان پیش از ظهر سه‎شنبه ۱۲ شهریورماه ۹۸ با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، رضا قیصی‎پور مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری، شهاب رزمی مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری خوزستان و مدیران دستگاه‎ها و سازمان‎های اجرایی حاضر در نمایشگاه در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

 

در این آیین از فرمانداری‌ها و دستگاه‌های برگزیده در نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی تجلیل شد که در این میان غرفه اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به عنوان غرفه ممتاز و ویژه این دوره از نمایشگاه انتخاب شد و تندیس این بخش را از آن خود کرد.

 

همچنین استاندار خوزستان با اهدای لوحی به رسم یادبود از سیدحکمت‎اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به پاس تلاش‎های وی برای حضور فعال اداره‎کل میراث فرهنگی در این نمایشگاه تجلیل کرد.

 

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال از ششم تا نهم شهریورماه ۹۸ در محل دائم نمایشگاه‎های بین‎المللی اهواز برپا شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید