امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی خوزستان/ پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی حق ورود ندارند

شهر‌های قرمز و نارنجی خوزستان همچنان مشمول طرح محدودیت تردد هستند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایلنا، رییس پلیس راه خوزستان گفت: جریمه ورود و خروج خودرو‌ها به شهر‌های قرمز و نارنجی به ترتیب ۱۰ و پنج میلیون ریال است.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: محدودیت‌های ترافیکی در ورودی و خروجی شهر‌ها برقرار است و پلاک‌های بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی حق ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی را ندارند.

وی ادامه داد: امیدواریم تمامی رانندگان محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کرده و از سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی جدا خودداری کنند تا از انتشار بیماری به نقاط دیگر جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همکاران ما در ورودی شهرستان‌ها مستقر هستند و رانندگانی که طبق مقررات عمل نکنند جریمه خواهند شد. بیشتر سعی می‌کنیم از تذکر لفظی استفاده کنیم و خودرو‌ها را عودت دهیم، ولی رانندگانی که اصرار به ورود و خروج به شهر‌های قرمز و نارنجی را دارند، اعمال قانون می‌شوند.

وی از رانندگان خواست با ماموران پلیس راه همکاری کنند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کرده تا با کمک هم این پیک بیماری را شکست دهیم.

سرهنگ دولتشاهی گفت: تا زمانی که وضعیت کرونایی شهرستان‌های خوزستان به رنگ قرمز و نارنجی است، محدودیت ورود و خروج به این شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان نارنجی هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید