امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 
داوطلبان انتخابات شورای شهر به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند

رییس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها در استان، گفت: داوطلبان به دلیل شیوع بیماری کرونا از ثبت نام حضوری خودداری کرده و از روش‌های غیرحضوری ثبت نام استفاده کنند.

علی‌حسین حسین‌زاده چهارشنبه گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح امروز به مدت یک هفته در خوزستان، همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: امسال علاوه بر ثبت نام حضوری از طریق فرمانداری و دفاتر پیشخوان، امکان ثبت نام غیرحضوری برای داوطلبان فراهم شده و آنها می‌توانند از طریق برنامه‌ای که روی تلفن همراه و رایانه شخصی نصب می‌شود نسبت به ثبت نام اقدام کنند و سپس مدارک خود را به فرمانداری تحویل دهند، به همین دلیل به داوطلبان  توصیه می‌شود با توجه به همه گیری کرونا از روش غیرحضوری استفاده کنند.

به گفته وی، فایل راهنمایی ثبت نام غیرحضوری در سایت وزارت کشور قرار دارد و داوطلبان می‌توانند آن را مشاهده کنند.

وی همچنین گفت: همه شهرستان‌ها ستاد انتخابات خود را تشکیل داده و فرآیند تشکیل هیات‌های اجرایی نیز از امروز آغاز شده است و شوش نخستین شهرستانی است که هیات اجرایی تشکیل داده است.

حسین‌زاده همچنین گفت: امروز نشستی با فرمانداران در زمینه انتخابات برگزار می‌شود و درباره نحوه برگزاری انتخابات و زیرساخت‌ها بحث و بررسی صورت می‌گیرد.

وی افزود: ثبت نام انتخابات شورای روستایی نیز در ۱۶ فروردین به مدت هفت روز انجام خواهد شد.

براساس این گزارش داوطلبان شوراهای شهر به چهار روش ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸ تا ۱۸) و دریافت رسید ثبت نام می‌توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید