امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
قاسم سلیمانی دشتکی، خوزستان را به خاطر وجود قومیت های مختلف، پراکندگی جغرافیایی و نیز وحدت و همدلی که در میان مردم و اقوام استان وجود دارد، به خودی خود یک ایران دانست.

به گزارش حبیب خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان در دیدار حجت الاسلام مرادی، رییس دادگستری خوزستان و عباس حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز، با ابراز خرسندی نسبت به عملکرد بسیار خوب قوه قضاییه در پرونده های مختلف و اتخاذ تصمیم های اصولی که تقویت روحیه سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و اشتغال را به دنبال داشته است، گفت: خوزستان به دلیل داشتن ذخایر و منابع عظیمی که تأمین کننده نیاز کل کشور است، دارای برتری است. به لطف خدا این توفیق نصیب ما شد تا خدمتگذار مردم این استان باشیم.

وی افزود: خوزستان دارای یک مجموعه مدیریت خوب است و هر موضوعی جایگاهی دارد و مسائل مختلف نباید به شورای تأمین وارد شوند و وجهه امنیتی پیدا کند. حریم شخصیتی افراد جامعه و مدیران بسیار محترم است و در صورتی که فردی مرتکب تخلفی شد، با در نظر گرفتن اصل بر برائت افراد، حتماً به مسائل و موارد آنها رسیدگی شده و در صورت اثبات و قطعی شدن تخلف، با آنها برخورد شود، تا در صورت اثبات عدم ارتکاب تخلف، خدشه ای به شخصیت و جایگاه افراد وارد نشود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید