امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

 آیین افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان هندیجان در هفته دولت برگزار شد.

به گزارش حبیب نیوز، استاندار خوزستان در این آیین اظهار کرد: آبرسانی به اهالی شریف روستایی در هر نقطه از استان وظیفه و رسالتی است که بر عهده مجموعه آبفا روستایی است که استانداری خوزستان نیز از این مهم حمایت لازم را خواهد کرد.

غلامرضا شریعتی ادامه داد: تعویض 10 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب 4 روستای هندیجان برای تامین آب شرب با کیفیت و با فشار مطلوب در دور ترین نقطه هندیجان نشان از عزم و توجه ویژه دولت نسبت به رفع محرومیت دارد.

وی افزود: امید است آبرسانی به روستاهای امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان نیز ظرف زمانبندی تعیین شده و در طی 2 ماه آینده به اتمام برسد.

در ادامه سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان گفت: در این مراسم بطور همزمان آیین بهره برداری از پروژه اصلاح و تعویض شبکه و خط انتقال آب شرب 4روستا و کلنگ زنی پروژه تعویض شبکه توزیع آب روستای امامزاده عبداله برگزار شد.

عادل حرباوی ادامه داد: با بهره برداری از اصلاح و تعویض 10 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال اب 4 روستای ذلقی، چم تنگو، رگ سفید و چم مراد مشکل کمی و کیفی آب شریف اهالی شریف این روستاها برطرف شد.

وی افزود: این 4 روستا 198 خانوار با جمعیتی بالغ بر 990 نفر را تحت پوشش دارند که از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

حرباوی اضافه کرد: اعتبار هزینه شده در این پروژه افزون بر 23 میلیارد و 750 میلیون ریال وبده است.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان با اشاره به کلنگ زنی پروژه اصلاح و تعویض شبکه توزیع آلب روستای امامزاده عبداله گفت: در این پروژه 4 هزار و 500 متر لوله گزاری صورت خواهد گرفت.

حرباوی ادامه داد: این پروژه با اعتیاری افزون بر 11 میلیارد و 250 میلیون ریال انجام خواهد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه مشکل افت فشار اهالی شریف این روستا برطرف خواهد شد.

حرباوی خاطرنشان ساخت: با اتمام و با بهره برداری از این پروژه مشکل کمی و کیفی آب شرب 196 خانوار تحت پوشش این روستا با جمعیتی بالغ بر 600 نفر برطرف می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید