امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

مشکل آب آشامیدنی سه منطقه اهواز برطرف شد

مشکل آب آشامیدنی سه منطقه زیتون کارمندی، بهزاد شهر و ملی راه اهواز بعد از ده ساعت قطعی برطرف شد.

به گزارش حبیب خبر، روابط عمومی شرکت آبفا اهواز هیچ گونه اطلاعیه ای قبل از قطعی آب یه حین آن صادر نکرد و سه ساعت بعد از وصل آب اطلاعیه ای برای خبرگزاری ایرنا فرستاد. یعنی علاج واقعه را بعد از وقوع کرد!

در این اطلاعیه گفته شده آب این مناطق اهواز وصل شده البته ممکن است آب برخی منازل به دلایلی همچون لزوم هواگیری پمپ‌ها قطع باشد.
براساس این گزارش، به دلیل ترمیم شکستگی خط ۲۵۰ میلیمتری خیابان زاویه اهواز- ملی راه توسط شبکه توزیع آب اهواز، آب آشامیدنی این مناطق روز پنجشنبه دچار افت و قطعی شد.
مرکز ارتباطی مردمی ۱۲۲ شرکت آبفا اهواز به رغم این که گفته شده به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی است؛ به صراحت باید گفت: این مرکز با داشتن تنها 6 خط تلفن پاسخگوی گزارش های شهروندان اهوازی نیست! این مرکز یا پاسخ نمی دهد یا مشغول است و هر تلفن کننده ای باید نیم ساعت وقت تلف کند تا بلکه بتواند با اپراتور تماس بگیرد و دست آخر هم پاسخ های روشنی نشنود!

گفتنی است: قطع آب آشامیدنی در اهواز در هفته جاری باعث تعطیلی ادارات این شهر در روز سه شنبه شد.

شرکت آب و فاضلاب اهواز دلیل قطع آب مناطق غربی اهواز و برخی از مناطق شرق اهواز را انجام تعمیرات در تصفیه خانه شماره دو و بروز مشکل در یکی از پمپ‌ها و خارج شدن این تصفیه خانه از مدار اعلام کرد.

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید