امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

همزمان با هفته دولت، برگزیدگان جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۷ خوزستان در آیینی با حضور استاندار خوزستان، امام جمعه اهواز و جمعی از مدیران استانی معرفی شدند.
 
به گزارش حبیب نیوزُ در این آیین شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه اول را کسب و به عنوان برترین دستگاه اجرایی استان معرفی شد.
 
همچنین اداره کل امور اقتصادی و شرکت برق منطقه ای خوزستان در مجموع شاخص های اختصاصی و عمومی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
 
 اداره کل استاندارد استان و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز به عنوان چهارمین و پنجمین دستگاه اجرایی در بحث مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.
 
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپور اهواز رتبه برتر در شاخص های عمومی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران رتبه برتر در شاخص های عمومی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای رتبه برتر در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را کسب کردند.
 
 اداره کل دامپزشکی خوزستان و اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان رتبه برتر در شاخص های اختصاصی استان در محور صدور مجوزهای اشتغال و سرمایه گذاری را بدست آوردند.
 
اداره کل بهزیستی خوزستان رتبه برتر در شاخص های اختصاصی استان در محور ارزیابی پروژه های عمرانی، اداره کل امور مالیاتی استان رتبه برتر در شاخص های اختصاصی استان در محور سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اداره کل فرودگاه های خوزستان رتبه برتر در شاخص های اختصاصی استان را بدست آوردند.
 
بانک صنعت و معدن خوزستان به عنوان رتبه برتر در طرح سنجش و اندازه گیری میزان رضایت مندی مردم از اجرای مصوبه حقوق شهروندی و اداره کل امور مالیاتی و اداره کل ثبت اسناد به صورت مشترک به عنوان رتبه برتر در استقرار میز خدمت معرفی شدند.
منبع: ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید