امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

  IMG_0039

اداره کل امور مالیاتی خوزستان به عنوان برترین دستگاه اجرایی در ارایه میز خدمت و رتبه برتر در شاخص های اختصاصی استان در محور سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی معرفی و از مدیرکل و کارکنان آن تجلیل شد.
 مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در جشنواره شهید رجایی استان در اهواز اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی به عنوان دستگاه مالیات گیرنده استان این افتخار را دارد تا خون جاری را در تمام دستگاه های خدمت کننده در نظام جاری کند.
 به گزارش حبیب نیوز، "جهانشاه ارزانی‌بیرگانی" ابراز امیدواری کرد: بتوان با عمل، رضایت شهروندان را بدست آورد و با آسیب شناسی بهتر، راه های خدمت بهتر را شناسایی و به دیگر دستگاه های اجرایی دولتی ارایه کنیم.
او خاطرنشان کرد: سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان پیشرو در دولت های الکترونیک در خاورمیانه پیشتاز است و در این زمینه در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را ارائه کنیم.
در این مراسم اداره کل امور مالیاتی خوزستان به عنوان برترین دستگاه اجرایی در ارائه میز خدمت معرفی و از مدیرکل و کارکنان آن تجلیل شد.
 
 همچنین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: اینکه توانستیم عنوان برترین دستگاه اجرایی استان را بدست آوریم، تعهد خود را به مردم و جامعه صنعتگران نشان داده ایم.
 اخلاق محمدیان، افزود: این شرکت با ارایه خدمات حمایتی به واحدهای صنعتی، فعالیت خود را در زمینه های آموزش مدیران و پرسنل واحد های صنعتی، ایجاد مراکز و مجتمع های خدمات فناوری و کسب و کار به منظور استقرار مشاورین در جوار صاحبان صنایع، برگزاری تورهای صنعتی داخلی و خارجی، پیاده سازی برنامه های توسعه ای خوشه ای، تامین کسری وثائق از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و... گسترش داده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد: در حال حاضر 10 هزار و 308 هکتار زمین در اختیار شهرک های استان است که از این میزان 1936 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است. تا کنون 1343 واحد در شهرک های صنعتی خوزستان به بهره برداری رسیده و برای بیش از 25 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.
محمدیان عنوان کرد: در سال 1397 تعداد 191 پروژه عمرانی درون شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا شد و از این تعداد 120 پروژه با اعتباری به مبلغ 1960 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت. این امر تاثیر زیادی در تحقق شاخص های اختصاصی شرکت و کسب رتبه برتر داشته است.
وی ادامه داد: این شرکت دارای 82 شاخص اختصاصی مصوب سالانه است که در سال 1397 کلیه شاخص ها محقق شده اند. در این زمینه در برنامه بود تا 80 واحد در سال 97 به بهره برداری برسد اما توانستیم در این زمینه 83 واحد را به بهره برداری برسانیم. همچنین قرار بود تا در سال 97 برای 720 نفر اشتغال ایجاد کنیم اما خوشبختانه توانستیم برای 1551 نفر شغل ایجاد کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: بهبود همه فرآیندهای مرتبط با ارباب رجوع، عدم ثبت شکایات از شرکت طی سه سال گذشته در سامانه سامد استانداری، ملاقات حضوری در کلیه ایام و ساعات اداری با ارباب رجوع به جهت ضرورت جذب سرمایه گذاری و تسهیل در رفع موانع و پیگیری مشکلات آن‌ها، از جمله اقدامات اصلاحی انجام شده برای تحقق شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در شهرک های صنعتی استان است.
 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید