امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بخشی از مسیر کمربندی پل ششم اهواز بهره‌برداری شد

 فاز نخست مسیر کمربندی پل ششم اهواز از بلوار آیت‌الله بهبهانی تا کوی مهدیس، "آن هم با رعایت کامل(!) شیوه نامه های بهداشتی" به بهره‌برداری رسید.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، آیین بهره‌برداری از چهار کیلومتر از کمربندی مسیر پل ششم اهواز (با عنوان فاز نخست این پروژه)، روز شنبه در کوی مهدیس برگزار شد.

این مراسم در حالی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری برگزار شد که با قرار گرفتن اهواز در شرایط قرمز کرونا، از امروز محدودیت‌های سختگیرانه برای تردد و فعالیت ادارات و اصناف برقرار شده است.

این پروژه از بلوار آیت‌الله بهبهانی تا کوی مهدیس به طول چهار کیلومتر، با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

استاندار خوزستان در این مراسم، این طرح را شامل سه فاز عنوان کرد و گفت: فاز دوم این پروژه با مشکلات حقوقی مواجه شده و فاز سوم آن تا ۱۰ روز به بهره‌برداری می‌رسد.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه رینگ شرق به غرب اهواز جاده خرمشهر را به جاده ماهشهر وصل می‌کند، افزود: از پل ششم تا اکباتان و جاده خرمشهر پیش از این اجرا شده و امروز قسمتی از این مسیر از اتوبان آیت الله بهبهانی تا میدان تعاون کوی مهدیس به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: این طرح کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر، کاهش مصرف سوخت، تسهیل تردد شهروندان، ارزش بخشی به برخی از مناطق حاشیه اهواز و امکان سکونت بیشتر را به دنبال دارد و به نوعی در ثروتمند شدن این مناطق تاثیر دارد.

شریعتی همچنین به بازدید از پروژه تقاطع چند سطحی شهید کجباف (شهید بندر) اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی محور ال۵۰۰ (فاز سوم) این طرح به خوبی پیش می‌رود و ظرف دو هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی تقاطع شهید کجباف را بزرگترین تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: محور ال ۳۰۰ این طرح (فاز چهارم) که ستون‌ها و زیرسازی آن انجام شده و محور ال۴۰۰ (فاز پنجم) که زیرسازی آن شروع شده با تامین منابع مالی و با توجه به قولی که پیمانکار داده هر دو حداکثر تا تیرماه به بهره‌برداری برسند.

حبیب خبر: به راستی حضور مشتاقانه مسوولان شهری آن هم کنار همدیگر و بدون رعایت کردن فاصله فیزیکی در آیین های افتتاح و نیز کلنگ زنی برای چیست؟! شاید هم مشکل از عکاسان آیین ها است که نمی توانند مسوولان جدا از هم ایستاده را در یک کادر جا دهند تا حضور همیشگی آن ها را در صحنه به تصویر بکشند !! 

وزیر گران قدر بهداشت همین عکس ها و خبرها را می بیند که امروز اعلام کرد:" رعایت شیوه نامه‌ها در خوزستان تقریباً به صفر رسیده بود."

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید