امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان، برگزاری این جشنواره ها را كمك به تقویت نشاط اجتماعی دانست و گفت: یکی از مباحث و موضوعات مهم در امر توسعه توجه به نرم افزارهای فرهنگی و هنری در تربیت کودکان و نوجوانان به عنوان آیندگان جامعه است.  شایسته است که بیشتر ما به تربیت غیر مستقیم توجه کنیم.

به گزارش حبيب نيوز، "رضا کیانی" در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان خوزستان گفت: بی تردید هنر و هنرهایی مانند سینما و تئاتر می توانند نقش موثری در تربیت و انتقال ارزش های افزوده اخلاقی به کودکان و نوجوانان با زبانی زیبا، خلاق و قابل تامل و تفکر باشد.

مشاور فرهنگی و هنری استاندار خوزستان تاکید كرد: در کنار اکران فیلم ها به مباحث روانشناسی کودک و نوجوان نیز اهتمام ورزیده شود و این جشنواره نیز می تواند یک نقطه عطفی باشد برای علاقه مندان به مقوله سینمای کودک و نوجوان و برای فیلمسازان خوزستانی و فیلمسازان جوان که واقعا در آینده سینمای کودک و نوجوان با قدرت و قوت خاصی به راه خود ادامه دهند و که به یاری خداوند ،شاهد آثاری وزین و آثاری بهتر نسبت به سال های گذشته باشیم.

کیانی ابراز امیدواری كرد:  این جشنواره بر تقویت سینمای کودک کمک کند. تلاش ها، درایت و برنامه ریزی خوب متولیان برگزاری جشنواره تحسین برانگیز است.

او ضمن دعوت از اهالی رسانه برای حضور و همیاری با این جشنواره تصریح کرد ‌: از اهالی رسانه دعوت می کنم برای حضور، همیاری ‌، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی این جشنواره و ارج نهادن به نقد و اطلاع رسانی پیرامون جشنواره حضوری فعال داشته باشند.

او تاکید کرد ‌: نباید فراموش کنیم که خوزستان دارای قدمتی خوب و ارزشمند در زمینه سینما بوده و انتظارها نسبت به فیلمسازان خوزستانی بسیار بالا است و قطعا خوزستان در زمینه تولید سینمای کودک و نوجوان می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در پایان رضا کیانی به مقوله نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود : برگزاری این جشنواره ها بی تردید می تواند در تقویت نشاط اجتماعی در جامعه کمک کند.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید