امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب نیوز: در حالی که دبير كانون جهانگردی آبادان با اشاره به نیمه کاره ماندن طرح دو بانده کردن جاده اروندکنار (موسوم به جاده مرگ) خواهان اتمام این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از راه‌های ارتباطی شهرستان آبادان و در جمع خبرنگاران آبادانی گفت: "در یک قطعه از محور آبادان - اروندکنار شاهد اجرای پروژه دوخطه کردن این محور هستیم و روند اجرای آن نیز به خوبی در حال انجام است."
 
باور کنید نگارنده از این همه راستی و درستی و تفاهم و تعامل و همکاری و هماهنگی در انجام امور داغ کرده و نمی داند دبير كانون جهانگردی آبادان که آبادانی است و ساکن آبادان و از نیمه کاره بودن این جاده سخن گفت دو کلام حرف اش گل آقایی بود یا جناب معاون وزیر راه و شهرسازی که از راه های شهرستان بازدید کرد؟!
 
البته جناب کفاش گویا مشکل قیر دارند و در به در دنبال تامین قیر هستند تا شرایط جاده ها را بهبود بخشند. یعنی این که قیر نیست و اگر هم او شاهد کار و فعالیت بود؛ درست گفت. همه امور راه و شهرسازی که به قیر برنمی گردد! به ویژه وقتی مسوولی از پایتخت هم نظاره گر باشد باید نشان داد که کارگران در حال انجام کارند. حتا می توان از تابلوهای کارگران مشغول کارند هم استفاده کرد! اما بروبچ ما استفاده نمی کنند.
 
همین که معاون وزیر راه و شهرسازی آمده آبادان آن هم در گرمای ۵۰ درجه باید هزار و یک بار خدا را شکر خدا بگوییم  و تا می توانیم از او تشکر کنیم و اصلن بی خیال عریض شدن جاده ها و حتا تامین قیر شویم که مسوولان عزیز به زحمت نیفتند و با کت و شلوارهای اتو کرده آن هم زیر آفتاب سوزان در جاده ها قدم نزنند تا نه عرق کنند و نه گرما زده شوند.
 
البته اگر مسوولان می توانستند برای جناب کفاش هلی کوپتر یا بال گرد تهیه کنند تا از بالا جاده ها را زیر نظر می گرفت خیلی بهتر بود و کلاس اش هم بالاتر می رفت و شاید در آینده نزدیک وزیر شود؛ اما باز هم می تواند از داخل خودروهای کولردار اروندی جاده ها را تماشا کند و برای بهبود جاده های آبادان، به جای دنبال قیر گشتن فقط دعا کند.
اصلن چه طور است از خودروی جناب کفاش پیاده شویم و برویم به کارمان برسیم تا شما خوانندگان عزیز هم وقت کنید ادامه صحبت های جناب معاون را با خبرگزاری ایسنا بخوانید تا برگردیم:
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ترمیم روکش آسفالت برخی از محورها در آبادان، گفت: با تامین قیر مورد نیاز، شرایط جاده‌ها و محورهای شهرستان آبادان برای تردد بهبود پیدا می کند.
 
 مهران کفاش دوم شهریورماه در حاشیه بازدید از راه‌های ارتباطی شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که امروز از پروژه‌های فعال در محورهای مختلف آبادان صورت گرفت، خوش بختانه شاهد انجام کار در پروژه‌ها هستیم.
 
او افزود: در یک قطعه از محور آبادان - اروندکنار شاهد اجرای پروژه دوخطه کردن این محور هستیم و روند اجرای آن نیز به خوبی در حال انجام است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قرار است تا یک قطعه 12 کیلومتری دیگر در این محور از طرف اروندکنار به سمت آبادان نیز اجرایی و دوخطه شود. در این زمینه پروژه در حال طی کردن تشریفات اداری و تعیین پیمانکار است و پس از نهایی شدن شاهد اجرای آن خواهیم بود.
 
کفاش، با تاکید بر ترمیم روکش آسفالت برخی از محورها در آبادان، عنوان کرد: قرار است تا در سریع ترین حالت ممکن قیر مورد نیاز منطقه را تامین کنیم تا کار روکش آسفالت محورهای مدنظر در منطقه انجام شود و شرایط این محورها برای تردد بهبود پیدا کند.
منبع: ایسنا خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید