امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تفاهم نامه همکاری استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت گاز و سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان، امضا شد.

به گزارش حبیب نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خوزستان، در این نشست که- ابراهیم نادری دبیر نظام مشارکت گاز خوزستان حضور داشت- بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بومی برای اشتراک گذاری تجارب، دانش و ایده‌ها در صنعت گاز تاکید شد.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: با توجه به سابقه طولانی صنعت گاز در استان، ایجاد بستر ایده و پیشنهاد از سوی نخبگان، مراکز دانشگاهی استان و مجموعه‌های دانش بنیان به شرکت گاز استان می‌تواند زمینه ارتقای این صنعت را فراهم کند.

عبداله ابول پور با اشاره به آمادگی این شرکت در تبادل دانش و تجربیات با دیگر دستگاه‌ها به ویژه مجموعه‌های دانش بنیان افزود: یکی از اهداف شرکت گاز خوزستان در استفاده از ظرفیت نخبگان، دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناورانه بومی روزآمد در حوزه خدمات گازرسانی است.

او کاربردی کردن ایده‌های فناورانه و تجاری سازی آن ها را گام موثری برای بستر سازی رونق تولید دانست و تاکید کرد: شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و ایجاد فضای رقابتی می‌تواند زمینه شکوفایی اقتصادی استان را فراهم کند.

در ادامه سرپرست پارک علم و فناوری استان گفت: خوزستان دارای سرمایههای فکری توانمندی است. فرصت سازی برای نخبگان بومی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی در میان مدت باعث رشد و توسعه اشتغال در استان خواهد شد.

ایرج کاظمی نژاد، پارک علم و فناوری را زمینه ساز حرکت‌های دانش بنیان دانست و تصریح کرد: این نهاد از زمان تاسیس توانسته از ظرفیت‌های افراد توانمند و نخبگان بومی برای توسعه استان در زمینه‌های مختلف استفاده کند.

گفتنی است: در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری با موضوع استفاده از ظرفیت‌های بومی دانش بنیان استان در حوزه گازرسانی به امضای مدیر عامل شرکت گاز و سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان رسید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید