امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبيب نيوز: نه تنها دست كه تمام اعضا و جوارح مسوولان امور اقتصادي استان درد نكند كه اين قدر به فكر مردم بودند و هستند و خواهند بود و با رونمايي چيزي به نام "ساتكا" مي خواهند وضعيت تنظيم بازار را كه هماهنگ و خوب بود بحمدا...، هماهنگ تر و خوب تر و شايد هم خوب ترين يا عالي تر از گذشته كنند كه بشود عالي ترين؛ به ويژه وقتي دست و پاي معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در كار باشد كه كار ستاد تنظيم بازار استان آن قدر زيبا و هماهنگ مي شود كه حتا مي توان نه تنها بازار خوزستان كه بازار ايران و حتا بازار تمام دنيا را تنظيم كرد!
 
البته به احتمال زياد خارجي ها از اين كه تنطيم بازارشان را ما به دست گرفته ايم دل خور مي شوند و در نتيجه تحريم شان هم بي اثر خواهد شد و حتمن به سراغ برجام خواهند آمد اما نمي دانند كه چند تن از نمايندگان مجلس آن را پاره كردند و آتش زدند!
 
در حقيقت با به دست گرفتن بازار دنيا از سوي مسوولان اقتصادي استان ما، بازار دنيا از دست و پاي مسوولان ذي ربط و بي ربط خارج مي شود و در نتيجه مساله تحريم ها هم خود به خود نه تنها حل مي شود كه اين ما هستيم كه از اين پس مي توانيم تنظيم بازارهاي دنيا را به هم بزنيم و از تنظيم خارج كنيم!
به هر روي ديگر اين موضوع مهم را كش نمي دهيم و شما خوانندگان عزيز را با اطلاعات اين نرم افزار آن هم از زبان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان كه از رونمایی سامانه ستاد تنظیم بازار خوزستان (ساتکا) خبرداد و به ايسنا گفت: "این نرم‌افزار در  اصلاح فرآیند تنظیم بازار استان طراحی و اجرا شده است" جلب مي كنيم:
سید نورالله حسن زاده اظهار کرد: برای اصلاح فرآیند تنظیم بازار خوزستان یک نرم افزار و سایت در معاونت اقتصادی استانداری خوزستان طراحی و اجرا شده است تا وضعیت تنظیم بازار استان را هماهنگ‌تر از گذشته کند.
وی افزود: گاها(!) مشکلاتی میان بخش‌های مختلف استان در بحث حواله‌ها و همچنین ناهماهنگی‌هایی میان دستگاه‌های اجرایی به وجود می‌آمد و این سامانه اکنون براي حل این مشکلات طراحی شده است و امیدواریم بتواند به بهبود شرایط کمک کند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: به کمک سامانه ساتکا می‌توانیم وضعیت کالا را در استان رصد و همه مشکلات را در بحث تنظیم بازار حل کنیم. در این زمینه هر دستگاهی که قصور یا کوتاهی داشته باشد به راحتی قابل شناسایی است.
حسن زاده خاطرنشان کرد: سامانه ستاد تنظیم بازار خوزستان (ساتکا) براي حل مشکلات بازار استان طراحی و رونمایی شده است. نشاني این سامانه www.satka.ir است.
 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید