امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

نماینده آبادان: مدیرعامل منطقه آزاد اروند در عین ناباوری به مسئولیت بازگشت

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مدیرعامل منطقه آزاد اروند پس از دو ماه قراربازداشت در عین ناباوری به مسوولیت اش بازگشته است.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، سید محمد مولوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر تاریخ زرین مبارزه با فساد و ظلم است تعجب می کنم که در این ایام باید از موضوعاتی صحبت کنم که در قاموس مدیریت کشور ما جایگاهی نداشت. از توهین شهردار اهواز به مردم نجیب خوزستان تا اهانت مسوولان سازمان منطقه آزاد اروند به فرهنگ غنی آبادان و خرمشهر.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به گفته رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: مدیر عامل مذکور در عین ناباوری پس از دو ماه قرار بازداشت به مسئولیت خود بازگشته است و مردم را در اجرای عدالت به شک انداخته است، صفت امانتداری این مدیرعامل ساقط، جرمش محرز است و قانون بر تعلیق ایشان به صراحت تاکید دارد. آیا گزارش دیوان محاسبات را نادیده گرفته اند؟ از قوه قضاییه می خواهم که به صورت جدی به این موضوع ورود کند.

مولوی خطاب به رئیس جمهوری در مورد فراز و نشیب های لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: کلیات لایحه بودجه توسط مجلس مورد تایید قرار نگرفت اگر مجلس از حق خود گذشت از سر دلسوزی و درایت بود. چطور ممکن است مجلسی که توجهش به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است به بودجه ای رای دهد که نه تراز است و نه شفاف است و بسیارهم مشکوک به نظر می رسد.

وی در پایان ضمن انتقاد از عدم حضور رئیس جمهوری در جلسه علنی تصمیم برای کلیات بودجه گفت: نیامدن روحانی بی احترامی است همچنین کنایه های آقای نوبخت و بی سواد خواندن مجلس از سوی آقای روحانی بی احترامی به مجلس است. مجلس انقلابی استراتژی از خودگذشتگی و سکوت و متانت را پیش گرفته و از این مسیر کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش ایسنا، نوزدهم آذر ماه  ۱۳۹۹ حجت الاسلام و المسلیمن حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد اروند با گزارش و پیگیری های این سازمان خبر داد.

حبیب خبر: به احتمال زیاد پس از دو ماه تحقیق و بررسی و بازرسی تشخیص داده شده که مدیرعامل منطقه آزاد اروند خلافی نکرده است و باید آزاد شود که شد و بر سر کار بازگشت و باید این موضوع را باور کنیم که ناباوری خوب نیست.

در حقیقت باید از بازگشت جناب مدیرعامل پاکدست دولت تدبیر و امید خوش حال باشیم نه این که از آمدنش ناراحت شویم و از مسوولان بخواهیم که دوباره بازداشت اش کنند! عجب دوره زمانه ای شده است...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید