امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

منتخبان استانی جشنواره امتنان از کارگران و واحد های نمونه خوزستان معرفی شدند

 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اسامی منتخبان استانی سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش حبیب خبر،‌ ارسلان غمگین چهارشنبه ۸ بهمن ماه در جلسه نهایی کمیته داوری سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان- که با اعطای احکام داوری و تقدیر از داوران استانی و اعلام اسامی منتخبان استانی همراه بود- اظهار کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
وی ایجاد انگیزه، افزایش حس اعتماد و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسایل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره امتنان دانست.
غمگین ادامه داد: جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد: در این فرآیند در هر بخش( صنعت، کشاورزی و خدمات) یک نفر به عنوان کارگر نمونه، یک گروه کار نمونه استانی و یک واحد نمونه انتخاب و معرفی شد.
غمگین با اشاره به اینکه در این دوره دو هزار و ۱۵۷ نفر در سامانه جشنواره در سه بخش اقتصادی( صنعت، کشاورزی و خدمات) شرکت کردند، بیان کرد: در هر بخش سه داور از دستگاه های اجرایی استان و یک ناظر کیفی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برای انتخاب منتخبان حضور داشتند.
وی تاکید کرد: جامعه کار و تولید کشور در شرایط شیوع گسترده کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، با حضور مداوم در واحدهای تولیدی و تلاش شبانه روزی، نگرانی از کمبود کالاها را از بین برده‌اند و در واقع در مقابله با کرونا، علاوه بر کادر درمان، با تأمین کالاها و اقلام معیشتی مردم، نقش مهمی در مقابله با کرونا ایفا می کنند.
غمگین گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین به منظور اشاعه فرهنگ کار و تلاش، ‌رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در میان کارگران در جامعه کار و تولید برگزار می شود. امیداریم با توجه به شعار سال ١٣٩٩ با عنوان جهش تولید، شاهد جامعه کار و تلاشی پویا، با انگیره و توانمند برای سربلندی هر چه بیشتر ایران عزیزمان باشیم.
وی در پایان اسامی منتخبان را به شرح‌زیر اعلام کرد:
۱- کارگر نمونه بخش صنعت: داریوش احمدی از شرکت فرآورش بندرماهشهر
۲- کارگر نمونه بخش کشاورزی: رحمان پارسایی از کشت و صنعت امام خمینی شوشتر
۳- کارگر نمونه بخش خدمات: فرهاد زارع راضی از کشت و صنعت شهید رجایی دزفول
۴- گروه کار نمونه بخش صنعت: افشین قلی پور از شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های آبی خوزستان شهرستان مسجدسلیمان
۵- گروه کار نمونه کشاورزی: محمد منجزی از کشت و صنعت امام خمینی شوشتر
۶- گروه کار نمونه بخش خدمات: مهدی جنابی راد از کشت و صنعت امام خمینی شوشتر
۷- واحد کار نمونه استانی: شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا با مدیرعاملی منصور همدان نژاد

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید