عضو شورای شهر مطرح کرد:

شهردار اهواز با رسانه‌ها برخورد نسنجیده و سلیقه‌ای دارد

 
شهردار اهواز هر چه سریع‌تر به تذکرات توجه کند / پیگیری مجدد طرح سوال

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تذکر خود و دیگر اعضای شورا به شهردار گفت: با توجه به تکراری بودن اکثر تذکرات داده‌شده، باید از سوی شهردار اهواز هر چه سریع‌تر اقدام لازم انجام و یا پاسخ مناسبی به شورا داده شود و در صورت عدم اقناع، بر اساس قسمی که یاد کرده‌ام درباره طرح سوال از شهردار پیگیری خواهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جاسم موسی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تذکر به شهردار اهواز، اظهار کرد: پیش از این، به اتفاق برخی از اعضای شورای شهر اهواز شفاهی یا کتبی در خصوص برخی مسائل به شهردار اهواز تذکر دادیم اما پاسخی دریافت نشد یا اقدامات انجام‌شده قانع‌کننده نبودند.

وی افزود: عدم دفن صحیح پسماند و زباله‌سوزی مکرر در سایت دفن زباله صفیره، وضعیت اسفناک خدمات رفت و روب شهر، عدم تعامل منصفانه با رسانه‌ها و برخورد نسنجیده و سلیقه‌ای با رسانه‌ها برخی از مواردی بود که شامل تذکر به شهردار هستند.

موسی‌پور بیان کرد: با توجه به تکراری بودن اکثر تذکرات داده‌شده، باید از سوی شهردار اهواز هر چه سریع‌تر اقدام لازم انجام و یا پاسخ مناسبی به شورا داده شود و در صورت عدم اقناع، بر اساس قسمی که یاد کرده‌ام در خصوص طرح سوال از شهردار پیگیری خواهم کرد.

وی تصریح کرد: این اولین تذکرات من نبوده است بنابراین در فاصله بعد از تذکر باید از هر گونه اقدام نسنجیده برای تغییر معادلات و فشار رسانه‌ای علیه تذکردهندگان خودداری شود زیرا چنین اقداماتی، هیچ برداشتی جز معادلات پشت پرده از جمله انتصابات جدید برای تغییر نظر دیگر اعضای شورا، نخواهد داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید