امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب نیوز:" به سلامتی و میمنتی آبفا اهواز هم صاحب مدیرعامل شد و سرپرست قبلی نفس راحتی کشید! اما انگاری جناب بهنام مریدی مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب اهواز که در آیین معارفه خود سخنرانی کرد و خبرگزاری ایسنا خوزستان خبر آن را انتشار داد و ما نیز عین خبر را در زیر آورده ایم از جریان های یکی دو سه سال گذشته در آبفا خبر ندارد که تا توانست از مدیران قبلی تشکر و قدردانی کرد و دیگر چیزی نمانده بود که خواجه حافظ شیرازی این بیت از شعرش را این گونه تصحیح کند:

"من ملک بودم و فردوس کریمی مشهور/ چه کس آورد به آبفای خراب آبادم؟!"

در حقیقت جناب مریدی از بس تشکر کرد که به خودمان شک کردیم که نکند ما داریم آب زمزم می نوشیم و خودمان خبر نداریم و فاضلاب مان هم دارد مستقیم از در خانه های مان لوله کشی شده و به به خلیج فارس و در تنگه هرمز می ریزد؟!! یا این که یک چیزی دارد ما را رنگ می کند در حالی که عمری است رنگ شده خدایی هستیم و دیگر رنگی بالاتر از فاضلاب نیست که بخواهیم ببینیم اما نبینیم!
وقتی آب اهواز ده ها مشکل دارد و خود جناب مریدی هم از مشکل های آب و فاضلاب اهواز سخن می گوید و نمی خواهد گردن سخص خاصی بیندازد؛ دیگر تشکر و قدردانی از حاضران از جمله مدیران پیشین چه ضرورتی دارد وقتی آب اهواز سال به سال بد و بدتر می شود؟!
 
شاید هم آب چشمه مروارید یا اصلن رودخانه های کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری مستقیم لوله کشی شده و به لوله های آب منازل اهواز وصل شده  و برای همین مدیرجدیدمان از زمین و زمان تشکر و قدردانی کرده است!
جناب مریدی عزیز! سال ها از آب و فاضلاب دور بودید. در ماهشهر بودید و در ثبت احوال استان فعالیت داشتید و... اما از کارهای فرمایشی از جمله تصفیه خانه شرق اهواز که با حضور معاون نخست ریاست جمهوری باصطلاح افتتاح شد خبر دارید که هم اکنون در چه وضعیتی است؟!
فعلن فکر کنم تا همین جا کافی باشد و ادامه مطالب خود را ان شاا... در فرصت مناسب در پایگاه حبیب نیوز ارایه می کنیم تا شیرینی معارفه جناب عالی تلخ نشود. مبارک باشد پست جدیدتان ان شاا..."
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: مشکل هایی که در حوزه آب و فاضلاب شهرستان اهواز وجود دارد را نمی توان به گردن یک شخص انداخت.  بهنام مریدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز که روز 26 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش های مدیرعامل پیشین و همچنین سرپرست آبفا اهواز برای ارائه خدمات و اقداماتی که در بحث آب و فاضلاب شهرستان اهواز انجام داده اند تشکر می کنم و امیدواریم بتوانم ادامه دهنده مدیریت های گذشته باشم. وی با اشاره به تلاش ها و پیگیری ها در مجموعه آبفا اهواز افزود: به رغم حجم عظیم مشکلات در حوزه آب و فاضلاب، مدیران پیشین توانسته اند کارهای خود را پیش ببرند و اقدامات لازم را برای حل مشکل ها انجام دهند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به برنامه کاری جدید شرکت برای آغاز فعالیت ها تصریح کرد: تلاش خواهم کرد تا هرچه سریع تر برنامه کاری جدید شرکت آبفا اهواز را تدوین کنم. در این زمینه برنامه شفاهی اقدامات ارائه شده و برنامه کتبی نیز به صورت مدون آماده خواهد شد. مریدی ادامه داد: مشکلاتی که در حوزه آب و فاضلاب شهرستان اهواز وجود دارد را نمی توان به گردن یک شخص انداخت. توسعه نامتوازنی که در شهر اهواز وجود داشته شاید یکی از علل این مشکلات باشد. همچنین قدیمی بودن خطوط فاضلاب در برخی از مناطق و توسعه ای که با ساخت آپارتمان ها در آن مناطق اتفاق افتاده زمینه را برای بروز این مشکلات فراهم کرده است. وی عنوان کرد: تلاش همکاران در شرکت آب و فاضلا اهواز بر این است تا بتوانند آب با کیفیت را به مردم برسانند و مشکلاتی که در سطح شهر در بحث فاضلاب نیز وجود دارد را حل کنند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: علاقه مند بودم تا مجددا در مجموعه آبفا فعالیت کنم و به این دلیل از مجموعه ثبت احوال جدا شدم. امیدوارم با دست یاری همکارانم در مجموعه آبفا اهواز بتوانیم به مردم خدمت و مشکلات را حل کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید