امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استاندار خوزستان اعدام بازداشت‌شدگان حادثه تروریستی اهواز را تکذیب کرد

اهواز- حبیب نیوز: استاندار خوزستان از ارایه طرح جامع مسجدسلیمان به شورای عالی راه و شهرسازی کشور و نیز اختصاص ۱۵ هزار هکتار زمین برای ساخت منازل در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا شریعتی در نشست شورای مسکن استان- که با حضور عده ای از معاونان و مدیران وزارت مسکن و شهرسازی در محل استانداری برگزار شد- گفت: بنا شد برای مسجد سلیمان و طرح جامع آن در سریع ترین زمان ممکن مدارک تحویل شود تا در شورای عالی شهرسازی مطرح، بررسی و تصویب شود تا بتوانیم با فراغ بال کار بازسازی و نوسازی مسجد سلیمان را درباره زلزله و بافت های فرسوده که بناست از سوی هیات دولت تصویب شود انجام دهیم و دستگاه‌های متولی هم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

او گفت: مسایل مربوط به مسجدسلیمان با توجه به زلزله اخیر در این شهر و خطرهایی که متوجه آن است و اقداماتی که برای بازسازی، تعمیرات و مسایل شهرسازی مورد بحث و مطالعه جدی قرار گرفت و تصمیم های خوبی گرفته شد.

او افزود: بنا شد با توجه به مصوبه دولت و تخصیصی که به بنیاد مسکن داده شده است ساخت منازل آسیب دیده از زلزله به زودی شروع شود و با موافقتی که از سوی معاونان وزارت راه و شهرسازی انجام شد در مقطع فعلی ۱۵ هزار هکتار زمین برای ساخت منازل اختصاص یافت و ان شاالله این کار را به سرعت می‌توانیم انجام دهیم و مشکلی که در این زمینه داشتیم در این نشست رفع و حل شد.

شریعتی گفت: این موضوع به صورت عادی دست کم چند ماه زمان نیاز داشت ولی خوش بختانه امروز حل شد و کار شروع خواهد شد و تعمیرات نیز طبق توافق بنا شد انجام گیرد و کار دنبال شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید