امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب نیوز: جلسه هم اندیشی کمیته اطلاع رسانی هیات ورزش های همگانی خوزستان عصر ( سه شنبه 22مرداد) تشکیل شد و سه محور آموزش های لازم برای معرفی ورزش همگانی استان در فضای مجازی، نحوه ترویج فرهنگ ورزش همگانی در میان جامعه و رسالت و اهداف کمیته اطلاع رسانی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه- که مهدی محمد زاده دبیر جدید هیات و آهنجان، کیانپور، پارسا شاکری، صالحی و سید مهدی ابوس، حضور داشتند- سرپرست هیات ورزش های همگانی خوزستان پس از شنیدن نظرهای حاضران، درسخنانی گفت: نباید از کارهای اجرایی و فعال شدن هیات استان غافل شد و  دنبال استمرار کارها و جذب بیشتر مردم به سمت و سوی ورزش همگانی باشیم.

امید حاجتی افزود: به زودی چند تفاهم نامه تاثیر گذار با ادارات و سازمان های  استان از جمله شهرداری ، صدا و سیما و آموزش و پرورش منعقد خواهیم کرد و ان شاا...  کمیته های استاني ضمن تقویت و احيا مجدد،  فعالیت چشمگیر خود را دنبال کنند. اعتقاد دارم هر هیات ورزش همگانی در شهرستان باید دارای یک سالن باشد و به صورت جدی این موضوع رآ پیگیری خواهم کرد.

در پایان جلسه هم اندیشی، سرپرست هیات ورزش های همگانی خوزستان، مهدی محمد زاده را به عنوان دبیر هیات استان و دكتر عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان را به عنوان عضو هیأت رییسه ورزش هاي همگانی خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان معرفی کرد و گفت: ان شاا... به زودی دیگر اعضای هیات رییسه و اعضای کمیته اطلاع رسانی هیات ورزش های همگانی خوزستان رسما معرفی خواهند شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید