امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اصلاح نزدیک به 8 هزار اتصال سست شبکه برق اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: باهدف افزایش پایداری، قدرت مانور، جلوگیری از قطع برق شهروندان، تعداد ۱۲۰ دستگاه کلیدگازی جدید در نقاط مختلف شبکه برق کلان شهر اهواز نصب شد.

  به گزارش حبیب نیوز،  حسن کریمی افزود: کریمی گفت: با نصب این تعداد کلیدگازی RTU دار مجموع کلیدهای گازی به ۵۱۵ دستگاه رسیده است.

او بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از تکنولوژی و تجهیزات جدید را به ویژه درحوزه برق یک ضرورت و اصل مهم برای پیشرفت و دستیابی به رفاه عمومی بهتر برای شهروندان دانست و افزود: حفظ پایداری شبکه برق در مناطق گرمسیرکشور یک ضرورت غیرقابل انکار است زیرا عملا برق برای ما حکم اکسیژن را دارد و برنامه ریزی برای پایدار کردن شبکه و استمرار خدمات رسانی جزء اصلی ترین اهداف ما در چشم انداز این شرکت است.  

کریمی گفت: مطابق چشم انداز ۱۴۱۰ شرکت توزیع نیروی برق اهواز، درتلاش هستیم با بکارگیری همه عوامل فنی و غیرفنی، خاموشی شبکه به ۹۹ دقیقه در سال برسد و جریان مستمر این انرژی پاک بدون وقفه از جمله در ایام گرم- که وسایل سرمایشی برای مردم اهواز نقشی حیاتی دارد- ادامه داشته باشد.

مدیرعامل برق اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را ۸۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد کرد که  قابلیت هائی همچون افزایش مانور، تشخیص سریع خطا و افزایش رضایت مندی مشترکان محترم را به دنبال دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید