امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

وقتی راننده‌های اهواز، رزمندگان را بی‌کرایه به "سه‌راه خرمشهر" می‌رساندند

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اقدام راننده مهربان اهوازی گفت: مردم و مسئولان خوزستان دست به دست هم دادند و در پیچیده‌ترین مشکلات اقتصادی که دشمن از آن طرف آب‎ها برای ما ایجاد می‌کند، کارهای کوچکی مانند کار آقای مکوندی انجام می‌شود که طوفان به پا می‌کنند.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی روز (۲۲ آذرماه) در مراسم تقدیر از راننده اهوازی که در روزهای گذشته نسبت به بازگرداندن هزینه تاکسی پرستار مدافع سلامت اقدام کرده بود و موجب راه‌اندازی پویش همیاران سلامت خوزستان شد، اظهار کرد: از توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مردم خوزستان تشکر می‌کنیم. دل پاک این راننده عزیز موجب شد در گوشه‌ای خداوند نگاه خاصی به این عزیز کند و این کار رسانه‌ای شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد، قطعا نگاه مهربانانه به مردم در این استان، خوب جواب می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امروز مراسم تجلیل از نگاهی است که ما را به یاد دفاع مقدس می‌اندازد؛ مردم اهواز با همین نگاه، رزمنده‌ها را تا سه‌راه خرمشهر می‌رساندند و کرایه نمی‌گرفتند.

حاجتی بیان کرد: قطعا اگر آقای مکوندی می‌توانست شغل بهتری پیدا کند، سراغ شغل دیگری می رفت زیرا دردسر مسافرکشی درد خود را دارد. خداوند دارد پاسخ محبت‌های یک راننده با نگاه متفاوت را می‌دهد.

وی با تقدیر از نگاه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به کار این راننده اهوازی، گفت: مردم و مسئولان خوزستان دست به دست هم دادند و در پیچیده‌ترین مشکلات اقتصادی که دشمن از آن طرف آب‎ها برای ما ایجاد می‌کند، کارهای کوچکی مانند کار آقای مکوندی انجام می‌شود که طوفان به پا می‌کنند. خوزستان در خط مقدم جبهه بود و امروز نیز مردم این استان در موضوع سلامتی، در خط مقدم هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید