امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ارزیابی مثبت از هم افزایی در دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان

مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز رضایت از مجموعه مدیران حوزه وزارتی در خوزستان، هم افزایی و وحدت رویه در میان دستگاه های وزارتی در استان را براي برآورده کردن مطالبات مردم بسیار خوب ارزیابی كرد.

به گزارش حبيب نيوز به نقل از ايلنا، کوروش یزدان در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در دیداری که با مدیران کل شورای هماهنگی استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان داشتیم برنامه ها و نقش خدماتی که در بحران های اخیر انجام شده بود، ارايه شد.

او افزود: در چند ماه گذشته با توجه به سیل  و بحران های غیر مترقبه ای که در استان  اتفاق افتاد، بخشی از مراکز صنعتی و کارگاهی و منازل تخریب و دچار آسیب شدند که آثاری چون افزایش بیکاری در حوزه جامعه کارگری و تعطیلی کارگاه ها در حوزه کارفرمایان را به دنبال داشت.

یزدان با اشاره به اینکه این شرایط بحرانی خاص باعث دغدغه بین مردم زحمت کش خوزستان شد، تصریح کرد: نقش حمایتی اعضای ادارات کل تابعه، شورای هماهنگی مدیران حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان بسیار با اهمیت بوده است.

او خاطرنشان کرد: نقش صندوق بیمه روستاییان و عشایر، حوزه اداره کل تامین اجتماعی استان، صندوق کار آفرینی امید، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون و دیگر اعضای خانواده تامین اجتماعی با ارائه وام و تسهیلات برای سیل زدگان در بخش ترمیم و مرمت مسکن، اشتغال و مشاغل خانگی در کاهش سطح بحران و مشکلات ناخواسته به وجود آمده کارساز بوده و می تواند نقش درمانگری را داشته باشد.

یزدان گفت: امیدواریم در برابر عزم و همت مردم شریف خوزستان که در هشت سال دفاع مقدس نقش هم آوردی و هم افزایی و پذیرش  تمامی مشکلات را دوشادوش هم داشته و در دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی پیشگام بوده اند، بتوانیم به نقش تکلیفی که بر عهده داریم بیش از پیش بپردازیم.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وضعیت هم افزایی، وحدت رویه و اتفاق نظر در میان دستگاه های وزارتی در استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: می توان نقش هم افزایی را دقیقا در همه سلسله ارکان تمامی ادارات کل و اعضای شورای هماهنگی استان شاهد بود و این باعث خوش حالی و مسرت است که در پیش برد اهداف عالی نظام و دستور مقام عالی وزارت و اهداف و سیاست‌های ابلاغی وزارت متبوع  بتوانیم در دیگر حوزه های استانی هم در برآورده کردن مطالبات مردم‌ گام برداریم.

گفتنی است: در ابتدای جلسه مدیران دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان با ارايه گزارش عملکرد به بیان دیدگاه ها و مسايل و موضوعات مربوط به حوزه خود پرداختند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید