امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

صیانت از نیروی کار در اولویت نخست حوزه مسوولیت ما است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اگر ایمنی محیط کار جدی گرفته نشود، شاهد حوادث تلخی خواهیم بود. حفظ جان کارگران و صیانت از نیروی کار برای ما در اولویت نخست است.

 به گزارش پايگاه خبري- تحليلي حبيب نيوز، سید نور محمد پور در جلسه هم اندیشی با انجمن های صنفی کافرمایی و تشکلات کارگری- که با حضور مدیرکل روابط کار و حمایت از مشاغل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد- گفت: همان گونه که برای ایجاد اشتغال جدید در حال برنامه ریزی و تلاش جدی و مستمر  هستیم؛ به هیچ روی از حفظ و صیانت از اشتغال موجود و وضعیت ایمنی کارگاها غافل نیستیم.

او بازرسی از واحدهای پر خطر را در دستور جدی کار بازرسان دانست و افزود: از انجا که اغلب واحدهای استان فرسوده هستند اگر ایمنی جدی گرفته نشود، شاهد حوادث تلخی خواهیم بود؛ بنابراين، حفظ جان کارگران و صیانت از نیروی کار برای ما در اولویت نخست است.

محمد پور بر ضرورت پيگيري موضوع اعتراض هاي صنفی کارگران به صورت جدی از سوی اداره کل کار استان تاكيد كرد و افزود: درباره پیگیری مشکل های کارگران گروه ملی فولاد اهواز و نیشکر هفت تپه بارها با همراهی سایر مسوولان استان در کمسیون‌های کارگری چندین جلسه تشکیل شد و مدیران ارشد وزارت به استان سفر کردند و در جمع کارگران حاضر شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان شرکای اجتماعی را بازوی توانمند در تحقق اهداف دولت برشمرد و بر لزوم گفت و گوی دوجانبه تاکید کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید