امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
دفتر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان افتتاح شد

دفتر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان با حضور مدیرکل روابط کار و حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

مدیرکل روابط کار و حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در ساختمان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با سيد نوراله حسن زاده دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار- که سیدنورمحمدپور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان و جمع دیگری از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند- دفتر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افتتاح شد.

مدیر کل روابط کار و حمایت از مشاغل وزرات کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جمع کارفرمایان و کارآفرینان استان، این اقدام معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری را براي توسعه اقتصادی عنوان کرد و گفت: این که مدیران این خطه قهرمان پرور و مردان نیک دولت در خوزستان، بخش خصوصی را در کنار خود دارند و از آن ها حمایت می کنند، اقدام نیکویی است و قدردان هستیم.

کوروش یزدان، حمایت از کارآفرینان و رفع مشکل هاي آن ها را از اولویت ها برای رسیدن به شعار سال دانست و افزود: این اقدام معاونت امور اقتصادی، به نوعی وحدت رویه و هم افزایی دولت و بخش خصوصی و برقراری بيشتر روابط کار است.

یزدان همچنین به موضوع مدیریت سیل خوزستان اشاره کرد و با بیان این که تصمیم هاي خوبی درزمان وقوع سیل در استان گرفته شد، اظهار کرد: در طول دوره بحران سیل ، همه دولت در کنار مردم قرار گرفتند و شب و روز تلاش کردند با استرس ها و شب نخوابی ها آن هم در ایام نوروز دلسوزانه پای کار بودند، تصمیم هاي بسیار خوبی گرفته شد به نحوی که بحران به شکلی مدیریت شد که مردم با آسیب کمتری مواجه شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان نیز در این دیدار با بیان این که واحدهای تولیدی و کارآفرینان در این شرایط سخت اقتصادی، کارآفرینی و تولید را بیش از پیش انجام می دهند، اظهار کرد: دولت تا جایی که می تواند در کنار تولید کنندگان و کارآفرینان است اما همه باید دست به دست هم دهند، تا در سال رونق تولید بتوانیم گامی موثر و نتیجه بخش در حمایت از تولید برداریم.

نوراله حسن زاده افزود: افتتاح دفتر تشکل های اقتصادی و کانون کارفرمایی در محل این معاونت، به نوعی حمایت از این بخش اقتصادی و برای رفع موانع و مشکل هاي کارفرمایان است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید