امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
 

فرماندار مسجدسلیمان گفت: کلیه مبادی ورودی و خروجی مسجدسلیمان به مدت دو هفته بسته  شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پاکدل افزود: بنابر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ مصوبات آن به سراسر کشور با در نظر گرفتن وضعیت شهرستان‌ها، مسجدسلیمان به عنوان شهرستان دارای وضعیت نارنجی معرفی شد.

او افزود: در همین زمینه سی و یکمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان با حضور اعضا شورای تامین و همچنین مدیران ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار شد.

پاکدل بیان داشت: در چند مدت گذشته وضعیت شهرستان فوق قرمز اعلام که با تمهیداتی که اندیشیده شد اوضاع شهرستان از فوق قرمز به نارنجی تبدیل شد.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: بنابر تصمیم ستاد ملی کرونا، شهرستان مسجدسلیمان دارای وضعیت نارنجی است و محدودیت‌های جدید به مدت دو هفته از امروز یکم آذر در این شهرستان اعمال شد و در همین زمینه کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان بسته شد و هیچ خودروی بومی با پلاک ۲۴ص اجازه خروج و خودرو‌های غیربومی هم در این مدت اجازه ورود به شهرستان ندارند و در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

این مقام مسوول گفت: درباره فعالیت اصناف نیز همچنان محدودیت فعالیت وجود دارد و ساعت ۱۸ پایان فعالیت اصناف در شهرستان خواهند بود و مشاغلی همچون آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، کافه رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، چمن‌های مصنوعی، عرضه کنندگان دخانیات، تالار‌های پذیرایی، مدارس و مراکز آموزشی (فقط بحث آموزش) و کلیه آزمون‌های حضوری تعطیل هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید