امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

آخرین وضعیت جابه‌جایی منازل پهنه پرخطر "منبع آب" اهواز

 استاندار خوزستان درباره آخرین وضعیت جابه‌جایی منازل واقع در پهنه پرخطر و بحرانی منطقه منبع آب اهواز توضیح داد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از منطقه منبع آب اهواز که روز (۲۶ مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: در گذشته نیز از منبع آب بازدید کرده‌ایم؛ منبع آب یک پهنه پرخطر در اهواز است و ۸۱۱ واحد مسکونی این منطقه در پهنه کاملا خطرناک و بحرانی واقع شده‌اند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، وی افزود: اکنون در قالب طرح اقدام ملی که از سوی رئیس جمهور اجرا شده است، در حال توافق با سرمایه‌گذار هستیم تا یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی جدید احداث شود که اولویت نخست، جابه‌جایی این واحدهای واقع در پهنه کاملا خطرناک و بحرانی است.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه صدور پروانه، با شهرداری بحث‌هایی وجود دارد که امیدواریم سریع‌تر حل شود تا ساخت واحدها آغاز شود. امیدواریم در یکی دو سال این یک هزار و ۶۸۰ واحد احداث شوند.

شریعتی بیان کرد: توافق انجام و پروانه ساخت برای ۸۰۰ واحد صادر شده است. با وزیر راه نیز توافق شده که حداقل ۸۱۱ واحد را تحویل دهند تا خانوارهای در معرض خطر جابه‌جا شوند. البته ما در حال پیگیری تحویل همه واحدها هستیم تا منازل دیگر که در پهنه خطر درجه ۲ واقع هستند نیز جابه‌جا شوند و امیدواریم در دو سال آینده این مساله به صورت کامل حل شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید