امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

  دارنده بیشترین مدال و پر افتخارترین ورزشکار جهان درسال 2019 درکشور اسپانیا که 14 مدال رنگارنگ جهانی را برای کشورمان به دست آورد مورد بی توجهی مسوولان استان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، "ساسان کریمی" در این مسابقات- که با پیراهن من هم یک پاسدار هستم با عکس مقام معظم رهبری و آرم سپاه در این مسابقات حاضر شده بود- ده مدال خود را که ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی نیز حضور داشت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های انقلاب اسلامی دریافت نکرد و این امر موجب محرومیت دو ساله این ورزشکار در سطح جهانی شد.

او درگرمای پنجاه درجه تیر ماه امسال به پاسداشت رشادت ها و فداکاری های سردار دل ها زنده یاد (حاج قاسم سلیمانی) با پای پیاده مسیر شهرستان مسجدسلیمان تا تهران را پیمود و سپس درب خانه شهید رفت و مدال جهانی خود را به خانواده محترم حاج قاسم اهدا کرد.

کریمی درباره بی توجهی مسوولان خوزستانی نسبت به قهرمانان رشته های ورزشی به خبرنگار ما گفت: از مسوولان استان به ویژه نمایندگان مردم گله دارم؛ چرا که نه جواب تلفن ما را می دهند و نه برای ورزشکاران احترام قایل هستند! شفاف بگویم اگر هم جواب بدهند ما را می پیچونند که این باعث ناراحتی ورزشکاران شده است!  شوربختانه آن ها یادشان رفته با رای و حمایت امثال ما به مجلس راه یافته اند.

قهرمان جهان گفت: اگر من یک تهرانی بودم حتما مرا به صحن مجلس می بردند و مدال شجاعت می دادند ولی چه کنم که خوزستانی هستم و مسجد سلمانی و بی کس. به راستی مسوولان استان چه وقت می خواهند نگاه مهربانی به ورزشکاران مدال آور دیگر رشته ها(به جز فوتبال) بیندازند؟!  

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید