امروز:
پنجشنبه - 20 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ورزشی نویس پیشکسوت خوزستانی امروز پنج شنبه در اهواز بر اثر ابتلا به کرونا در گذشت.

"رضا رشیدی نسب" که عمری در راه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در رشته های ورزشی به ویژه فوتبال خوزستان رحمت کشید و تلاش کرد در ۶۵ سالگی به لقا الله پیوست.

"سید مهدی ابوس" پیشکسوت اهل قلم و از دوستان صمیمی زنده یاد "رضا رشیدی نسب" ضمن تایید خبر درگذشت این انسان تلاشگر و صدیق گفت: "امروز اهالی قلم ورزش، پیشکسوتان ورزش، خادمان حرم مطهرآقا علی بن مهزیار و همه آن هایی که با مرام و رفتار و کردار آقا "رضا رشیدی نسب آشنا بودند" یک همکار بامرام، دوستی واقعی، برادری وفادار و خادمی صادق را از دست دادند.

حاج "رضا رشیدی نسب "خبرنگار پیشکسوت ارزشی فوتبال خوزستان امروز پنجشنبه ساعت ۸۳۰ صبح به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان رازی اهواز جان به جان آفرین تسلیم کرد."

گفتنی است: مرحوم رشیدی‌نسب از جمله خبرنگاران قدیمی ورزش خوزستان بود که از شهریورماه سال ۱۳۵۸ وارد مطبوعات شد. او کار خود را در کنار مرحوم رضا گنجاپور، دیگر پیشکسوت عرصه خبر استان آغاز کرد و در روزنامه های ابرار ورزشی، خبر ورزشی و مطبوعات استانی قلم زد. او همچنان در عرصه خبر حضور داشت و در روزنامه خبر ورزشی فعالیت داشت و از نسل دوم خبرنگاران ورزشی خوزستان محسوب می شد.

پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، درگذشت جانسوز رضا رشیدی نسب را به خانواده محترم ایشان و نیز جامعه ورزشی به ویژه فوتبال خوزستان تسلیت می گوید و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می کند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید