فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور:

۱۲ برنامه اصلی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان اجرا می شود

۱۲ برنامه اصلی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان اجرا می شود

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: امسال ۱۲ برنامه اصلی ابلاغی را که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح هستند، به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوزستان اجرا می شود.

به گزارش حبیب خبر به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی بعد از ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال به جای رژه پیاده و موتوری که هر ساله ۳۱ شهریور برگزار می‌شد، حدود ۱۲ برنامه شاخص را برگزار می‌کنیم. البته برنامه‌های بسیاری مرتبط با هفته دفاع مقدس طراحی و اجرا می‌شود ولی این ۱۲ برنامه اصلی ابلاغی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح هستند.

وی با اشاره به اینکه ایثار و مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس یک برگ بیمه کشور برای سال‌های متمادی است، افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی، آموزشی و فرهنگی مرتبط با شیوع ویروس کرونا یکی از برنامه‌های این فرماندهی برای هفته دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور تصریح کرد: نیروهای مسلح در مواقع بحران همیشه با حضور در کنار ملت، کمک‌های مستمر و مؤثری را در این زمینه دارند که در هفته دفاع مقدس نیز این همکاری ادامه دارد.

امیر سرتیپ دوم بیدادی از اجرای برنامه‌هایی مرتبط با وصیت‌نامه و سیره شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: تجلیل از کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر کرونا به خصوص بیمارستان‌های نیروهای مسلح نیز از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور مسئولان نظامی و انتظامی در بیمارستان‌ها اجرا می‌شود.

وی نصب تصاویر رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگانی که در صف اول سلامت تلاش شبانه‌روزی دارند و همچنین شهدای حوزه سلامت را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای سلامت نیز از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور به توزیع کتاب با موضوع شهدای دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات نقاشی، مقاله‌نویسی، عکس و کتاب‌خوانی، نصب بنر و توزیع کمک‌های مؤمنانه با همکاری سپاه و مجموعه مدیران استان نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

امیر سرتیپ دوم بیدادی با اشاره به انجام مسابقات تصویری و صوتی با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و با همکاری صداوسیما، عنوان کرد: تولید محتوا به ویژه فیلم با موضوع دفاع مقدس و پوشش خبری مراسم نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، اضافه کرد: بعد از آن نیز همه مسئولان در سالن سازمان آب و برق خوزستان به صورت ویدئوکنفرانس سراسری با مضمون دفاع مقدس با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور به افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان در دوم مهرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: همچنین ۳۱ شهریور در محل نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس را با حضور و همکاری نیروهای مسلح و همه دستگاه‌های اجرایی استان خواهیم داشت.

امیر سرتیپ دوم بیدادی در پایان با اشاره به اینکه المان سازی و برنامه‌های مختلف در راستای نشر فرهنگ دفاع مقدس انجام می‌شوند، بیان کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار با پیشکسوتان، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا و برنامه‌های فرهنگی بی‌شماری نیز در این هفته اجرا می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید