امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بهره برداری از ۵۸ طرح تعاونی در خوزستان
 
 

۵۸ طرح تعاونی در خوزستان در آیین‌ پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر استان به صورت نمادین به بهره برداری رسید.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، پیش از ظهر روز، پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه، همزمان با برگزاری پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر استان از ۵۸ طرح تعاونی استان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به صورت نمادین بهره برداری شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح این ۵۸ طرح تعاونی اظهار کرد: تعداد 5 طرح خدماتی با ۱۴۲ عضو و اشتغالزایی برای ۲۰۵ نفر و سرمایه گذاری ۹ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال و ۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافتی در هفته تعاون افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسلان غمگین افزود: همچنین ۱۷ طرح صنعتی با ۱۳۴ عضو و ایجاد ۲۹۸ شغل با اعتباری به میزان ۹۷۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال و دریافت تسهیلاتی به میزان ۲۷۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان درباره طر های کشاورزی که در هفته تعاون افتتاح شدند، ادامه داد: 3 طرح کشاورزی با ۲۱ عضو و ایجاد ۱۶ شغل با میزان سرمایه گذاری ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و دریافت تسهیلات به میزان یک میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح شد.

او با اشاره به افتتاح طرح های تامین نیاز مصرف کننده، عنوان کرد: افتتاح یک طرح تامین نیاز مصرف کننده با ۵۰۰ عضو و ایجاد اشتغال برای ۳۴ نفر و همچنین سرمایه گذاری به میزان ۴۰ میلیارد ریال به سرانجام رسید.

غمگین همچنین به افتتاح طرح های چندمنظوره اشاره کرد، و خاطر نشان کرد: افتتاح یک طرح چند منظوره با ۵۰۰ عضو و تعداد اشتغال زایی برای ۱۰ نفر با میزان سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال انجام شد.

 او بیان کرد: ۳۱ طرح مسکن با ۲ هزار و ۸۰۳ نفر و ایجاد اشتغال برای 3 هزار و 329 نفر با سرمایه ای به میزان یک هزار و ۳۷۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال و همچنین  دریافت تسهیلاتی به میزان ۵۶۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال به افتتاح و بهره برداری رسید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموع طرح های افتتاح شده در هفته تعاون، اظهار کرد: در مجموع ۵۸ طرح با 4 هزار و 100  عضو و اشتغال زایی برای 3 هزار و 892 نفر و سرمایه گذاری به میزان 2 هزار و 460 میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال و همچنین دریافت تسهیلاتی به میزان ۸۴۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در هفته تعاون سال ۹۹ در استان خوزستان افتتاح شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید