امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

صعود تیم استقلال ملاثانی به رقابت های لیگ یک فوتبال کشور

تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دو کشور با برتری مقابل حریفش شگفتی ساز شد و به لیگ یک صعود کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در دیدار هفته پایانی رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور امشب برابر میلادمهر تهران صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید.

استقلال ملاثانی که اولین سال حضورشان در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را تجربه می کند در مجموع با کسب ۵۲ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهرداری آستارا به صورت مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کرد.

داریوش هرمزی هدایت استقلال ملاثانی را برعهده داشت که سابقه صعود از لیگ سه به لیگ دو را با تیم شاهین ماهشهر در کارنامه خود دارد.

بازیکنان استقلال ملاثانی در پایان بازی به همراه کادر فنی جشن شادی به پا کردند همچنین برخی از هواداران این تیم که بیرون ورزشگاه ایستاده بودند با شنیدن نتیجه بازی، شادی کردند.

شهر ملاثانی در مسافت ۳۵ کیلومتری کلانشهر اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد که سرشار از استعدادهای ورزشی است.

تیم استقلال ملاثانی در فصل جاری با مشکلات مالی فراوانی مواجه بود اما با این وجود از هیچ نهادی حمایت نشد.

تیم فولادنوین دیگر نماینده استان در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان تیم خیبر خرم‌آباد بود  با پیروزی یک بر صفر از صعود تیم خیبر به لیگ یک جلوگیری کرد. 

شاگردان حسن هوری با این پیروزی ۵۱ امتیازی شدند و در رده سوم جدول قرار گرفتند و با وجود شایستگی به دلیل یک امتیاز کمتر نسبت به ۲ تیم بالاتر نتوانستند به لیگ دسته یک صعود کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید