حضور نفت در جام‌حذفی در هاله‌ای از ابهام؛

آقای استاندار! "نفت مسجدسلیمان" را هم حمایت کنید

حضور نفت مسجدسلیمان در جام‌حذفی در هاله‌ای از ابهام

 آقای استاندار! بازیکنان نفت مسجدسلیمان به باشگاه اعلام کرده اند:" تا وقتی مابقی مطالبات آن ها پرداخت نشود، حاضر به تمرین برای رویارویی با تراکتور در جام حذفی نیستند. امسال نفتی ها با مشکلات مالی بسیاری مواجه بودند و همین نیز باعث شد بازیکنان این تیم در مقطعی در پی دریافت نکردن مطالبات خود، دست به اعتصاب بزنند. هرچند با وعده چک ۲۰ درصدی، به تمرینات بازگشتند ولی با وصول نشدن این چک در تاریخ ۲۸ مردادماه، حالا بازیکنان دوباره دست به اعتصاب زده و تهدید کرده اند در صورتی که مطالبات‌شان پرداخت نشود، در جام حذفی مقابل تراکتور حاضر به بازی نخواهند شد."

 

آقای استاندار! گفته شده: تارتار نیز شب گذشته در نشست خبری، از این تیم خداحافظی کرد. این اتفاق ها در حالی رخ داده که باشگاه هم در تلاش است شرایط اردوی تیم را در تهران برای آماده سازی هر چه بهتر برای دیدار با تراکتور فراهم کند و هم مطالبات بازیکنان را با کمک شما مسوولان استانی پرداخت کنند تا تیمی که در آستانه رقم زدن یک نتیجه تاریخی در جام حذفی است، به راحتی این فرصت و رسیدن به آسیا را از دست ندهد.

 

آقای استاندار! به ورزش استان از جمله تیم های لیگ برتری کمک زیادی کرده اید. این بار هم تیم نفت مسجدسلیمان را دریابید. از هر راه قانونی که خود صلاح می دانید؛ برای مردم ورزش دوست مسجدسلیمان- که به عشق تیم نفت شان روزگار می گذرانند- دست به کار شوید و نگذارید این تیم نفتی- که حق اش نیست این گونه بی پول و بی بودجه بماند- بی پشتوانه بماند؛ آن هم در سرزمینی که نخستین چاه نفتی خاورمیانه را در دل خود دارد و هنوز در تولیدات نفتی کشور نقش آفرینی می کند. سرزمینی که لبریز از نفت است اما مردمش از آن سهمی ندارند و حتا تیم شان را هم وزارت نفت بدون بودجه گذاشته است تا خود به خود براثر بی پولی از بین برود و دوستداران ورزش فوتبال، اندوهی دیگر به اندوه هان بی شمارشان اضافه شود!

 

آقای استاندار! شب پیروزی فولاد خوزستان بر تراکتور سازی و کسب سهمیه آسیا و نیز سومی در لیگ برتر آن هم بعد از تیم های پرسپولیس و استقلال که غم بودجه ندارند؛ در پیامی خوش حالی خود را ابراز داشتید و پیروزی فولاد را مایه افتخار دانستید. تا چند روز دیگر هم نفت مسجدسلیمان در آستانه دستیابی به جام حذفی و در نتیجه کسب سهمیه آسیا است؛ نگذارید این فرصت ارزشمند تنها به خاطر بی پولی باشگاه و در نتیجه پاس نشدن چک های بازیکنان تیم از دست برود.

 

امروز همه ی نگاه ها به سوی شما استاندار مردمی می تابد تا با اقدام ارزشمند خویش و برخی مسوولان دستگاه های خصوصی و نیز خیران، موجب خوش حالی بازیکنان، مردم و نیز رفع نگرانی مسوولان باشگاه نفت مسجدسلیمان شوید که در حقیقت شادمانی جناب عالی را هم رقم خواهد زد. ان شاا...

 

گفتنی است: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شب گذشته در هفته پایانی لیگ برتر موفق شد با شکست تیم پارس جنوبی و قرار گرفتن در رده هشتم جدول رده بندی به کار خود در لیگ پایان دهد. نفت در حالی امسال به این عنوان دست پیدا کرد که فصل گذشته تا آستانه سقوط به لیگ یک نیز پیش رفت و با خوش‌شانسی تمام در لیگ ماند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید